Suppelars2k Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Når Eric Clapton(tror det va han) tok imot verdens beste gitarsolo pris eller no lignende, sa han at det fantes en enda bedre gitarist en han, som sitter hjemme i norge og ser på akkurat nå. akkurat Øystein Sunde. vet ikke om det var eric clapton, men det var værtfall en kis NEI! HAN HAR ALDRI SAGT DET. Bah, så jævlig tafatt det ryktet er.
Smooth Ceiling Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Så var det dette med den _beste_ da, Umulig å si, men mine favoritter er i alle fall:- Al Di Meola - John Petrucci - Michael Romeo - John McLaughlin - Paco De Lucia ...I alle fall for øyeblikket Mein Gott! Du har ihvertfall bedre smak enn mengden
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Min favoritt: Tom Morello fra Audioslave (og tidligere Rage against the machine) (men mer i RATM eraen enn audioslave...)
Wipeout Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Mange gode gitarister rundt om i verden, ingen tvil om det. Personlig så synes jeg Marius Müller var meget god, andre gode navn er Øystein Sunde, Tom Mathiesen, Eric Clapton, Mark Knopfler, Jimi Hendrix, Kai Hansen og John Norum. Men som sagt lista er lang, og smaken er som baken...
Jonki Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 kurt nilsen men uansett, det er umulig å kåre verdens beste gitarist.
treant Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 dave murray er god! men ikke best.....elsker han !(ikke på den intime måten da..)
m-jense3 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 KONGEN AV ALLE: DAVID GILMOURE så har vi jo joe satriani -mark knopfler ......kommer ikke på flere navn...men selvfølgelig,det er jo flere enn de... Pink Floyd er best
star-wars Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 leste en avstemning gjort av bbc og listen var følgende: 1.jimmy page(led zeplin) 2.slash (gunsn roses) 3.ritchie blackmore (deep purple) 4.jimmy hendrix (jh experience) 5. angus young (ac/dc) riktignok toppet led zeplin medlemene alle listene
Arne_F Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Mine favoritter, som jeg mener ligger på verdenstoppen er bla: -Mark Knopfler. -Eric Clapton. De, og Øystein Sunde. Det er nok umulig og si at han/henne er best, men man kan si sine favoritter.
Gamlemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 - Slash - Øystein Sunde Beste bassist er forøvrig Steve Harris. Ingen over, ingen ved sidnav.
EVH Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Steve Vai Zakk Wylde Yngwie Malmsteen (selvom jeg ikke liker han i det hele tatt, er han jo ganske flink) John Petrucci Eddie Van Halen
834HF42F242 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Gjesp! Bare kjedelige gitarister som blir nevnt...
Kakofoni Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 leste en avstemning gjort av bbc og listen var følgende:1.jimmy page(led zeplin) 2.slash (gunsn roses) 3.ritchie blackmore (deep purple) 4.jimmy hendrix (jh experience) 5. angus young (ac/dc) riktignok toppet led zeplin medlemene alle listene Det er bare humbug! Det er umulig å plassere 5 gitarister som er bedre enn alle andre, for så å plassere dem i rekkefølge fra 1 - 5. Det finnes ingen gitarist som er best i verden!
sixx Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jimmy Page er best! PUNKTUM. Han der karen vet hva god gitarist er
dessessop Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Er nok umuligt å definere verdens beste gitarist. Men vist ein skal ha verdens beste gitar plate så er nok det John McLaughlin, Paco De Lucia og Al Di Meola sin live plate fra San Francisco (Friday Night In San Francisco) bedre gitar musikk får ein ikkje
LarsP Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Josh Martin fra Anal Cunt ble kåret til verdens beste gitarist av Ole Evenrud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå