Wice Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 litt bedre kvalitet, Hadde ikke gjort noe. Every-Day-Kills
Rampage Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Vel, et ord : Tragisk. Jeg må bare si det, altså, det er vel ikke mulig å lage en skikkelig fragmovie fra source. Flere av de såkalte HS-a der var bare latterlig, du skjøt f.eks en kule i magen på en og han datt sammen, i hjørnet stod det HS. Generelt så viser du mangel på aim og fragsa er helt vanlige, og hvis du fikk et bra frag der så er det ikke mulig å se, for uansett så ser det ut som et helt vanlig kill..... Endret 21. mai 2005 av Rampage
Kydland Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg må bare si det, altså, det er vel ikke mulig å lage en skikkelig fragmovie fra source Se her du. Der er hitboxen fiksa og. Som Gullegutt sa, så er hitboxen annerledes, men med de rette innstillingene så er det helt bra. Men da virker det hakkete. Men viss du spiller på en server med tickrate 100 så hakker det ikke i det hele tatt!
GoldlaXiE Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg må bare si det, altså, det er vel ikke mulig å lage en skikkelig fragmovie fra source Se her du. Der er hitboxen fiksa og. Som Gullegutt sa, så er hitboxen annerledes, men med de rette innstillingene så er det helt bra. Men da virker det hakkete. Men viss du spiller på en server med tickrate 100 så hakker det ikke i det hele tatt! Spennende.. Laster ned nå! Hvordan ordner jeg tickrates da?
Kydland Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Tick-raten kommer på an på serveren. Som gameserver.no sine servere, som har 33 tick-rate. moa det er ingen ting vi kan gjøre selv...
GoldlaXiE Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Men tenkte på egen server.. hvordan ordner jeg på min egen?
Kydland Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg er ikke helt sikker selv på hvordan du ordner tick-raten.. Men ta en titt her , å se om dette hjelper deg.
GoldlaXiE Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Okey.. tror det blir vanskelig å ordne det på en server jeg lager med bots, men takk for hjelpen edit: har sett den filmen nå , og det var selfølgelig ingen tvil om at fyren var dyktig, men jeg ble overassket over hvor dårlige klaner dem spilte mot Endret 21. mai 2005 av Gullegutt
Nessi Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Syns denne filmen var brukbar, er ikke så mye galt, syns du kunne adde litt bedre musikk da,noe som passer til spillinga, og laget en intro og en avsluttning. Men en bra film syns jeg, ivertfall de som spilte der hadde skills, spiller selv mye cs s er ikke så go enda Men de som liker å kjefte å sånn på cs s, at spillet suger og at det er forjævlig, kan ikke dere lage en egen tråd "Hva du ikke liker i cs s" elr noe slikt, dette var vel en diskusjon om filmen, ikke om hvor dårlig cs s er.
Rampage Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det er en diskusjon om en CS:S film. Og det angår filmen når den ikke er god pga. cs:s
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 var en god del gode frags, men css filmer er drit kjedelige, cs 1.6 som ruler
GoldlaXiE Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 omg!!11 cs 1.6 rulezz0r teh worldz00r!!111oneoeno1!!!
Equilibrium Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Lasta ned nå, og må si: det der var bare teit, css er bare stygt spill og kan ikke få det til å bli spennende å se på... Hva pokker har du imot css!? det banker da det urgamle cs ned i støvlene! Endret 28. mai 2005 av Equilibrium
ASDASDKL2131 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Hva pokker har du imot css!? det banker da det urgamle cs ned i støvlene! Ah, så jeg er nødt til å like det samme som deg? Got it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå