Gå til innhold

Samsung D500: Blir skyvetingen løs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min er 100% slarke fri (fikk den i februar).

Jeg fikk min for en uke siden, og når den er lukket igjen kan jeg bevege skyvetingen litt fra side til side. Er dette normalt?

Jeg syns du bør gå der du kjøpte den, og spør om de kan ordne det.

Den gamle Z600'en min ble fort slarkete, og jeg gikk der jeg kjøpte den og han som jobbet der fikset den. Etter det, har det ikke vært noe slark i den ;)

Lenke til kommentar
Min er 100% slarke fri (fikk den i februar).

Jeg fikk min for en uke siden, og når den er lukket igjen kan jeg bevege skyvetingen litt fra side til side. Er dette normalt?

Det samme har skjedd med min.. Hatt akkurat en uke idag..

Liker ikke dette, siden dette er en såpass dyr telefon vurderer jeg å levere den inn på angrefrist, og kjøpe SE k750i. Er k750i bedre enn D500?

Lenke til kommentar

Det eneste som jeg har opplevd, 2 ganger siden jeg har kjøpte den i påsken, er at det virker som om skyvingen blir hindret av sand eller noe, den blir plutselig treg og går nesten ikke ann å skyve igjen. Skjedde igjen i dag, men å blåse litt i mellom der skyvingen er så blir telefonen like fin igjen. Så det virker som om det er ikke mye støvet/partikklene som skal til før den kan begynne å bli litt motvillig/hakket i gjenlåsningen....

Lenke til kommentar
Konstruksjonen er bygget på skinner og en magnet lås i hver ende som holder den igjen eller åpen. Litt slark til siden må en regne med, hadde den vært strammere hadde det blitt vanskelig å skive den opp og ned med bare en finger......

Ja, litt slark skal det være. Uten det hadde den ikke vært bevegelig.

 

På min er det absolutt minimalt. Er altså såvidt det er noe bevegelse der. hatt den siden begynnelsen av februar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min har blitt helt ubrukelig. Kjøpte den for ca en måned siden, og nå er den så hard å skyve opp og ned at det knapt nok går med én finger. Nå har den til og med begynt å lage en irriterende pipelyd når jeg skal åpne/lukke den. Har den alltid i lomma, kan jo være at støvet derfra gjør det. Men synes fremdeles det er relativt ubrukelig, for hvem har vel ikke telefonen i lomma?

Lenke til kommentar
Min har blitt helt ubrukelig. Kjøpte den for ca en måned siden, og nå er den så hard å skyve opp og ned at det knapt nok går med én finger. Nå har den til og med begynt å lage en irriterende pipelyd når jeg skal åpne/lukke den. Har den alltid i lomma, kan jo være at støvet derfra gjør det. Men synes fremdeles det er relativt ubrukelig, for hvem har vel ikke telefonen i lomma?

Høres ut som du har fått noe rart inni der.

 

Kjempegod kvalitet på den skyvemekanismen. Eneste feilen jeg har sett ved den er en fyr som hadde sølt saltvann inni der. Den var littegrann hard å skyve på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...