Gå til innhold

bra sted å skaffe mageweave?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen som vet om et brukbart sted å skaffe mageweave?

Deadwood greiene i Felwood har av en eller annen grunn droppet usedvanlig lite i det siste så jeg må finne en ny plass.

Ogres er for det meste utelukket pga mangen med knockback, ikke nevn scarlet monestary, dropper for det meste silk der.

Noen tips? Aller helst ikke i noen instance.

Endret av TRS
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det humanoids/creatures som dropper mageweave på rundt lvl 30, eller må en helt opp i dem som er over lvl 40? :dontgetit:

Skrevet
er det humanoids/creatures som dropper mageweave på rundt lvl 30, eller må en helt opp i dem som er over lvl 40? :dontgetit:

Har fått 1 mageweave fra trollene i Stranglethorn Vale (Blood Scalp, ikke Skullsplitter) som var på rundt level 34-35.

Og jeg har fått 1 mageweave fra Syndicate-folka i Alterac (ca. level 33-34).

Men som du sikkert ser så dropper de ikke akkurat mye av det på så lav level... Må nok drepe ting på rundt 40 eller høyere for at du faktisk skal finne en del mageweave. :p

Skrevet
For ikke å snakke om Furbolgs helt sør i Felwood. Letteid og dropper _mye_ Mageweave. Dessuten får du rep hos Timbermaw av å drepe dem.

de var jo noen av de jeg snakket om da :roll:

de droppet kanskje 10 mageweave på ~1t igår, tok 4-5 om gangen, tidligere hadde jeg ~40 på en time kanskje, whipet jo rundt hele området der på ~5min kanskje mindre.

Skrevet

grind dark iron dwarfs i searing gorger. veldig lette å slå + at de droper greit med s og masse mageweave. grinda der i en 1 og hadde 120 mageweave :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...