Gå til innhold

Hva med Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sjekket ut så mye om xb360, men jeg lurer på om noen vet om det vil bli mulig å spille spill fra den opprinnelige xbox'en på 360? det hadde jo vært greit..!

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uten å vere langt fra edru, og allvorlig langt fra å vere sikker!, så tror eg det er mulig! all den lekkerbisken de har putette inn i den boksen, så burde ihvertfall dette vere minimum azzå :w00t: men nei orker ikkje sjekke opp i kilder...go natt!

Skrevet
Siden Nintendo Revolution er bekreftet bakoverkompatibel, og PS3 mest sannsynlig også er det, så skjønner jeg ikke hvorfor X360 ikke skulle være det.

Det er ikke så lett, siden Microsoft har gått over til ATI.

Skrevet
Siden Nintendo Revolution er bekreftet bakoverkompatibel, og PS3 mest sannsynlig også er det, så skjønner jeg ikke hvorfor X360 ikke skulle være det.

Ja det var jo noe å tenke på også ja ;)

Skrevet

Ja det var jo noe å tenke på også ja ;)

Jepp! Helt rett.. Microsoft har problemer på dte området

Skrevet

Hvorfor skal det nødvendigvis være et problem?

man kjører nå pc spill både på ati og nvidia uten at det blir noe forskjell av den grunn, burde jo være mulig og fikse en løsning for xbox også, visst de ikke klarer det så skjønner jeg ikke hvorfor de skiftet side egentlig..

Skrevet

det re jo dey at når en spiller på pc så må du installere spillet.

noen som har thenkt: konsoll, jippi slipper å installere??

tror det har noe med det å gjere.

Skrevet
Hvorfor skal det nødvendigvis være et problem?

man kjører nå pc spill både på ati og nvidia uten at det blir noe forskjell av den grunn, burde jo være mulig og fikse en løsning for xbox også, visst de ikke klarer det så skjønner jeg ikke hvorfor de skiftet side egentlig..

fordi spill til konsoller blir kodet mye mer spesifikt til hardware enn f.eks. PC spill...

spill til X-box vil nødvendigvis benytte seg av spesielle funksjoner i nvidia brikka som ikke finnes/er annerledes implementert i ATi brikka..

(men om de kan emulere og få likedans ytelse, det er no annet...burde vel gå)

Skrevet

synes isåfall det blir et stor minus for xbox visst den ikke blir bakoverkompitabel.. men nå blir det vel strengt tatt til at man spiller mest xbox 360 spill da fremover.. :wee:

Skrevet

Tror faktisk ikke den skal være det ;) Men uansett så har jeg jo den gode gamle xbox'en til å spille klassikerne på :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...