Gå til innhold

Nå er jeg lei! Mage eller warrior?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

litt av problemet med warrior synes jeg er at det er en veldig utstyrsbasert klasse. man må absolutt ha alt det beste til en hver tid for og strekke til. med mage slipper man til en viss grad unna dette problemet.

edit: warrior ikke mage :blush:

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
litt av problemet med  warrior synes jeg er at det er en veldig utstyrsbasert klasse. man må absolutt ha alt det beste til en hver tid for og strekke til. med mage slipper man til en viss grad unna dette problemet.

edit: warrior ikke mage :blush:

jeg ser ikke på dette som noe problem, heller en fordel, om du har gjennomsnittlig gear er du gjennomsnittlig god,

om du har det beste gearet for din lvl er du SYKT god for din lvl, en mage sitt utstyr gjør ikke SÅ mye mer fra eller til.

Skrevet

gode tilbake meldinger her, de er bra! Ja det blir vell for det meste solo jeg tenker på. Varer berserk evig på warrior? :p

Skrevet (endret)

Nei, 10 sec, men dette er som regel mer en nok for å hogge ned en Priest / Warlock.

og cooldownen er vel ikke mer en 30 sekund om jeg husker riktig.

Edit :

Solo er nok ikke Warrior den ALLER beste klassen, men å si warrior sliter er å ta veldig hardt i,

warrior får finfin dmg med tohånds våpen, og dette kombinert med høy armor,

det sier seg selv at det ikke er store problemer å soloe med en warrior,

finst riktignok mer effektive soloclasses though,

men mer hardbarka og solid character skal du lete lenge etter :)

Endret av PandaMartin
Skrevet
Hjelper så fryktelig lite om man ikke klarer å røre mage'n, Frost mage er ikke lett å komme i melee med. Jeg spiller selv som Warlock og duellet en Paladin i guilden som er fast bestemt på at så fort han får Kang the decapitator skal han ta meg i pvp, men det hjelper så lite med mye skade i melee når han ikke klarer å skade meg en eneste gang

Et lite klikk på escape artist det så er man fri fra den latterlige frysesaken.

Skrevet
Det er så morro at alle får de kjekke pvp trinketene som bryter roots og den frysesaken :!:

og free action potion for teh win ellers ;)

Jepp, da går Mages latterlig for ned. :)

Skrevet

På lvl60 blir mages overkjørt av de fleste når det gjelder dps.

Du kan jo få deg +dmg gear, men 2000hp er ikke tingen mot en rogue :\

Skrevet
ville gått for mage... mage har morsommere spells warrior er bare morsomt  i instances eller så er de gørrkjedelige og de suger også i pvp... + at mage tar mye mer damage de kan ta opp til ca. 3000 damage med flax i areadamage. ville gått for mage.. du kunne jo gått for warlock og =D

Slutt å uttale deg om ting du overhodet ikke har peiling på :roll:

Gørrkjedelige? Du har tydeligvis ikke spillt Warrior så mye du...

Dårlige i PvP? Tja, de aller fleste er dårlige, men de som KAN SPILLE WARRIOR hogger ned Mages på 2 - 3 slag :) PvP-speccet Warriors er sinnsykt kraftige (med rett gear) i PvP endgame...

:ermm:

edit: En smule vanskelig å lese innlegget ditt, kan du ikke bruke " , " og " . " og ikke repetere deg selv....

Prøv å hogg ned meg, du :cool:

Skrevet

synd vi rogues ikke kan ha preperation og cold blood da :)

sannsynligvis crit ambush, så 5 combo points og critical evistrate før dere rekker å reagere :D

Skrevet

til morro pvp, gå for arcane og mindre sjanse for resist, så tar du den som gjør at du kan få gratis spell hver gang du treffer, og så instant arcane explosion. Da er du lvl 24.

Skrevet

synd vi rogues ikke kan ha preperation og cold blood da :)

sannsynligvis crit ambush, så 5 combo points og critical evistrate før dere rekker å reagere :D

eller ambush også en cold blooded backstab :p

nokk ot..

Jeg synes du skal gå warrior så skaffer du deg arcanite reaper på lvl 60, skal love deg den slår hardt! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...