Eksos Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 NOFX og Rancid er vel favorittene. Bassisten i Rancid er helt rå
tommis Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 (endret) Mye bra folk med mye bra musikk her nå ! Vil også nevne Lagwagon, Me first and the gimmie gimmies(spiller bare cover da men..) og Pennywise da. De var kanskje nevnt... Mye som skal prøvehøres og kjøpes inn her merker jeg, stå på gutta(og muligens jenter...)! Endret 17. mai 2005 av tommis
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Punk har aldri vært min favorittsjanger da 99% av artistene ikke behersker instrumentene sine. Det er dog noen band som fortjener annerkjennelse: At The Drive-In Suicidal Tendencies S.O.D Dette er band som kanskje skiller seg litt ut fra resten av hopen, og det er vel derfor jeg liker de.
Lemkin Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 At The Drive-In var store ja Ikke helt sikker på om The Cure regnes mer som et post-punk eller punk band, men syns likevel det er nevneverdig.
JR Ewing Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Om man liker litt hardcore kan jeg anbefale sick of it all spesielt call to arms.. Jeg så Sick Of It All på Quart '03, og det var ganske bra! Og når det gjelder hardcore, så anbefaler jeg The Casualties. Ganske morsome saker.
Bogan Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Om man liker litt hardcore kan jeg anbefale sick of it all spesielt call to arms.. Jeg så Sick Of It All på Quart '03, og det var ganske bra! Og når det gjelder hardcore, så anbefaler jeg The Casualties. Ganske morsome saker. De er ofte i norge, så dem for ca 3-5 år siden på rockefeller og etter det har de vært her 2 ganger
Kaffegriner Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Anti-Flag ftw! noen andre som hører på de?
toth Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Nå er ikke jeg mye inne i punk, men jeg må få anbefale alle i tråden Dia Psalma. Enormt fengende, gripende svensk musikk. Bare sjekk, så skjønner du hva jeg mener.
Eldritch Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Vent. Er The Who punk? Nei. Og hvorfor er det ingen som har nevnt The Misfits?
Underpants Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 her kan vi snakke om bra punk rock, og da mener jeg ikke green day, blink 182,sum 41 og de greiene der.. her snakker vi Ramones, The Who, 999, Bad Reigion, Sex Pistols og The Clash.
Eldritch Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 her kan vi snakke om bra punk rock, og da mener jeg ikke green day, blink 182,sum 41 og de greiene der.. her snakker vi Ramones, The Who, 999, Bad Reigion, Sex Pistols og The Clash. Jeg så det der, men The Who er da vitterlig ikke punk. Genre(s) - Rock, hard rock, pop rock, art rock http://en.wikipedia.org/wiki/The_Who
Seian Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Tråden er riktignok av den eldre type (2005), og regner med Torpern, eller Tuttebobo som han i skrivende stund kaller seg, var ungguten selv på den tiden. Med andre ord, han er unnskyldt.
Eldritch Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Tråden er riktignok av den eldre type (2005), og regner med Torpern, eller Tuttebobo som han i skrivende stund kaller seg, var ungguten selv på den tiden. Med andre ord, han er unnskyldt. [/b/]Anon does not forgive[/b/] Men joda, han er tilgitt. Alle kan begå småblundere når det gjelder sjangerplassering
tjalla Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) The Jam bør nevnes... knewser Clash, Sex Pistols og Ramones. Langt mer dynamisk basslinjer, men det har kanskje no med at jeg at er Rickenbacker-fanboy og full. Skaff dere plata Setting Sons ffs. Endret 25. januar 2008 av tjalla
Cuneax Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Det er ikke nødvendig å bumpe en så gammel punktråd når vi har en nyere med mer aktivitet. Det er bedre å samle all sjangerprat i én tråd, så fans og lesere får det lettere i trådjungelen. Bruk denne: Link Alle anbefales også å lese Info, tips og triks, der det står masse nyttig informasjon.
Anbefalte innlegg