Gå til innhold

Screenshot av dverg prest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best til priest:

1. Dwarf (Fear Ward og Deperate Prayer)

2. UD (Touch og Weakness, Devouring Plague og WotF)

3. Human (Deperate Prayer, Feedback og +5% spirit)

4. NE (Elune's Grace og Starshards)

5. Troll (Hex of Weakness og Shadowguard)

Elune's Grace, Hex og Weakness, Touch of Weakness og Shadowguard kåres av meg til de mest ubrukelig spellene for Priests ever.

Fear Ward, Desperate Prayer og WotF er alfa-omega.

Skrevet
Best til priest:

1. Dwarf (Fear Ward og Deperate Prayer)

2. UD (Touch og Weakness, Devouring Plague og WotF)

3. Human (Deperate Prayer, Feedback og +5% spirit)

4. NE (Elune's Grace og Starshards)

5. Troll (Hex of Weakness og Shadowguard)

Elune's Grace, Hex og Weakness, Touch of Weakness og Shadowguard kåres av meg til de mest ubrukelig spellene for Priests ever.

Fear Ward, Desperate Prayer og WotF er alfa-omega.

Tja, med mindre jeg roter fælt nå så vil jeg nå mene at Feedback er betraktelig dårligere enn Shadowguard (men begge er totalt ubrukelige da).

Bare synd vi på hordesida "MÅ" være undead. :(

Skrevet
Tja, med mindre jeg roter fælt nå så vil jeg nå mene at Feedback er betraktelig dårligere enn Shadowguard (men begge er totalt ubrukelige da).

Feedback gir deg lilla glow. Enough said :)

Skrevet

Feedback gir deg lilla glow. Enough said :)

:roll:

Skrevet (endret)

Denne posten ble ikke helt hva jeg hadde tenkt men... :roll:

Grei info å få da. Jeg kan jo som noen her sa stikke til IF og sjekke ut high levels.

Edit: Siden posten allerede har blitt off topic :) så kan jeg spørre om en annen ting i samme slengen. Hvilke profession har dere som prest?

Endret av Zerpent
Skrevet
Denne posten ble ikke helt hva jeg hadde tenkt men... :roll:

Grei info å få da. Jeg kan jo som noen her sa stikke til IF og sjekke ut high levels.

Edit: Siden posten allerede har blitt off topic :) så kan jeg spørre om en annen ting i samme slengen. Hvilke profession har dere som prest?

Kjør skinning/mining/herbalism(anbefaler herbalism/mining, siden du sannsynligvis vil få bruk for 1 av dem senere) til lvl30 ca.

Skift da ut med noe annet, alchemy/herbalism er fint om du går mye alene(ellers kan du kanskje overtale en kompis til å lage for deg), engineering/mining er også ypperlig.

Engineering er vel stort sett eneste yrket du "må" ha for å benytte deg av det(greit nok, er noen få BindOnPickup-items i andre yrker også), de aller fleste engineering-items er "engineer only".

Er selv mage (nesten samme som priest, bare at vi gjør damage og dere healer, vi er like skrøpelige som dere, nesten enda lettere å drepe). Har enchanting/tailoring og mer ubrukelige yrker skal du lete lenge etter, umulig å tjene penger med mindre du har monopol, noe som rett og slett ikke skjer.

Skrevet
Er det noen lignende forskjell på hunters også? Eller er alle hunters like?

Utseende går på rase, ikke klasse. Trådstarter var vel mer bekymret for at en dverg i kjole kunne se noe latterlig ut....

Skrevet

uff. Etter det jeg har lest nå virker det som troll priest er veldig uheldig med race skillsene?

Kjipt. Jeg kommer til å lage en troll priest uansett da.

Noen som kan forklare hva Hex of Weakness og Shadowguard gjør?

Skrevet

Utseende går på rase, ikke klasse. Trådstarter var vel mer bekymret for at en dverg i kjole kunne se noe latterlig ut....

Jeg mener, som nevnt ovenfor så har dwarf priest en "overlegen" spell i forhold til andre raser.

Er det noe lignende for hunters?

Skrevet (endret)

UD presit for the win pga: 1. Will of the forsaken. Imune mot fear i 30sec.. 5min cooldown.

2. Devouring Plague. Dette er den DOT som tar mye liv. Koster lit mana men den er veldig effektiv i pvp.

Dwarf på andreplass: 1. Depsperat prayer. God intant heal som kan være veldig greit å har i PvP og instanser. Men med en time cooldown er den nesten litt risky å bruke.. Burde vært redusert til 30 min.

2. Fear ward. dette er en buff som gjør deg imun mot ET fear angrep. Husker ikke cooldownen, men tror den var ca 30sec.

Ellers burde alle andre priest skillene vært balansert, men starshards er brukbar til tider da..

Litt offtopic: Fear er så å si UBRUKELIG i for tiden pga at en liten luring fant ut... La oss lage en liten trinket du får etter 50 kills som Nerfer Priest langt opp i *FRUSTRASJON*

Endret av XaF
Skrevet

Jeg mener, som nevnt ovenfor så har dwarf priest en "overlegen" spell i forhold til andre raser.

Er det noe lignende for hunters?

:blush:

Misforsto, trodde du mente utseende.

Såvidt jeg vet er det ingen forskjell på forskjellige raser som hunter nei.

Skrevet

Jeg er troll priest, grunnen er at jeg valgte etter utsende, ikke skillz som pwner alle sammen. Troll priest ser MYE bedre ut i devout enn undead noen gang kommer til å gjøre, beinvrangel hele gjengen. Men troll priest hadde vært verdt å være hvis de endret Troll Regeneration til 10% health og 5% mana eller noe slikt, da hadde oss troll kommet oss litt lenger opp på listen skal du se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...