Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mange utsettelser har jeg framføringen på Tirsdag! Føler meg ganske klar, eneste jeg mangler er Eksempelmusikk! Ingen som kan komme med et godt forslag? Hadde vært supert hvis jeg kunne tatt en video fra youtube fra et av Q-dance eventsa da!

Skrevet
Etter mange utsettelser har jeg framføringen på Tirsdag! Føler meg ganske klar, eneste jeg mangler er Eksempelmusikk! Ingen som kan komme med et godt forslag? Hadde vært supert hvis jeg kunne tatt en video fra youtube fra et av Q-dance eventsa da!

eller b2s? eller hardstyle dna, kanskje?

Skrevet

Hva syns dere om Hardstyle Masterz ft Max Enforcer - Rambo is a pussy? Jeg syns selv den er dritbra, litt samme stil som Doubble Dutch Darkies. Det var noen på GHF som mente den var helt middelmålig, men at den virker bra pga. all nu crapet som kommer ut i dag.

Skrevet (endret)

Syns Showtek' nye plate "Analogue Players In A Digital World" var ganske nice jeg :)

Nå er ikke jeg den som hører ekstremt mye på hardstyle, men dette liker jeg :)

Blir Nice med Hardstyle DNA og Showtek til helga :D

Endret av Dj_Evelen
Skrevet
Blir ikke noe Hardstyle DNA på meg desverre, så jeg får gjøre det beste ut av det hjemme.

Blir visst ikke dna på meg heller. Billetter er bestillt å greier, Men formen er crappy for tia så får ta det til neste år.

Skrevet
Blir ikke noe Hardstyle DNA på meg desverre, så jeg får gjøre det beste ut av det hjemme.

Blir visst ikke dna på meg heller. Billetter er bestillt å greier, Men formen er crappy for tia så får ta det til neste år.

Du er hvertfall gammel nok da! Jeg må vente 2 år og noen måneder til jeg.
Skrevet

Hvem hardstyle konserter er det de gir ut på DVD? Har kjøpt 3 Qlimax dvd'er og Defqon 1, Hørt at det er noen av Sensation og? Er det noen andre Q-dance events som filmes og selges?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...