Gå til innhold

En grusom bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo. Jeg vet ikke om dette er noe å lage en hel topic om, men jeg gjør det likevell.

Jeg var på tur i Scarlet Monastery, og fikk sjansen til å rulle på et leather-belte jeg kunne ha bruk for. Noen andre rulla også, og vant. Eneste problemet var at det stod at jeg vant :no:

post-172-1115745764_thumb.jpg

Endret av Mr. Jenssen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, det er det aldeles ikke så heftig med. Men det var da jævlig irriterende! Tenk om det hadde vert noe meget verdifult?

Men det jeg lurer på, kunne den andre personen ha hatt noe "snuske-addons" eller noe?

Skrevet

En jeg var i SM med fikk heller ikke sjansen til å rolle. En i gruppa mente at det var pga. han hadde cosmos. Han gikk glipp av Illusionary Rod og noen fine shoulders pga det. Gjett hvem som fikk begge? :cool:

Skrevet

Er mange ganger jeg har opplevd at jeg kan ta items som har blitt rulla for selvom jeg ikke har vunnet, og tida ikke har gått ut.

Det er kanskje en bug, men alle med vanlig folkevett skjønner at de burde gi itemet til den som vant.

Skrevet

vel, jeg hadde så god plass at jeg kunne stappa hele Gnomeregan inni der :roll:

Hadde sikkert minst 10 slots ledig, så det var nok ikke problemet. Og i tillegg til at en annen person mottar det jeg har vunnet, det er det jeg stusser på :(

Skrevet

Helt sikker? Faen, skulla sjekka det opp :blush:

Men jaja, det var faen meg veldig mystisk uansett. Og hva i gamleste horhuset skal en priest med leather uansett?! Vi spilte med n/g, men det var rundt 3 ting som ble rulla på samtidig, så presten rulla på alt :hrm:

Skrevet
Det _kan_ ha blitt rulla likt for deg og den andre, og da er det random fordeling...

:yes:

Ser du godt etter stå det klart: "Duggur Won Huntsman's leather belt" eller hva nå enn det het... så det er noe mystifystisk her

Skrevet (endret)
Det er da Bind on Equip? Kunne du ikke bare spørre presten om å få det? Normalt i forhold til "skikk og bruk" å gi loot til de som kan bruke det.

Presten spurte om jeg trenge det, og jeg svarte at jeg kunne trengt leather'et. Dette la jeg ikke merke til før etterpå, på bildet hadde jeg scrollet opp for å ta screen.

Det med om å spørre om jeg kunne få det, så ville jeg på en måte ikke virke "grisk", og dessuten sparte jo denne presten til mount sånn som meg, så det var jo forståelig. Og det var dessuten ganske hektisk i øyeblikket, og rett etterpå fikk en connection problems :D

Med tanke på at du spiller Alliance er det bare til pass for deg IMO wink.gif
Det der kunne du spart deg for, det har aldeles ingeting med saken å gjøre. Endret av Mr. Jenssen
Skrevet (endret)

hvis du ikke har plass i bagen din så kan alle loote som de vil. men det var dårlig gjort av ham å ikke gi den til deg etterpå...... menmen, hva kan man forvente av alliance........

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...