Gå til innhold

Total War: Hva skulle dere ønske hadde blitt forbedret i RTW?


Anbefalte innlegg

Vel mnetittel sier alt eller hva?

 

Jeg skulle ønske at det var flere kampmuligheter. At spillet ble "tweaket" for å utnytte maskinvaren i pc-ene så godt som mulig. Skulle vært flere game-moduser. Innebygget unit-editor (forandre på unit-specs, skins ol.). Mange andre ting gjenstår som jeg ikke orker å ramse opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

AI'en burde værra beir, det er vel den som trenger mest forbedring.

 

Leste en god ide på det offisielle forumet da, nettop det å kunne sette navn på Legionene dine. Hadde kanskje blitt litt tullete med dere som speller litt mindre organisert.

 

Multi Campaign hadde gjort detta spellet MYE bedre, setter de inn det så kan levetiden på detta spellet bli mye lengere.

Lenke til kommentar

bare spørre, er RTW verdt penga? pleier å invistere i spill andre synes er bra, de fleste liker det samme som meg ( i hvert fall de jeg kjenner ) så da er ikke valget vanskelig, men ingen har testet RTW enda, er det bra nok til å sløse bort litt penger på?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hadde vært litt gøy å kunne bygge murer og tårn rundt byene sine akkuratt som i stronghold.

Det som virkerlig hadde vært fett, hadde vært å bestemme hvordan byen skulle sett ut selv :dribble: !

 

En annen ting som jeg ser på som irriterende, er at folka dine er på en måte knyttet til veier. Det skulle vært en mulighet til å slå det av, eller de kunne bare tatt det helt bort!

 

Og en skikkelig stilig ting hadde vært om de kunne utgitt et spill med Havok -motoren :love: .

 

Og hvis de beveger seg fram til Middelalderen igjen, må de huske vollgraver,

og muligheter til å bygge indre borgmurer osv.

 

Fått bort diverse småfeil og dumheter fra AIen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...