Gå til innhold

Håndtak Lian Li PC70 OPPDATERT!


Anbefalte innlegg

Leter etter noen som selger slike håndtak i norge. Hittil har jeg funnet noen på Clas Ohlson, men trenger noen som ser nøyaktig ut som de på bildet under. I sølv.

 

han-01_1.jpg

 

Linken til butikken finner du her: http://www.pcextreme.biz/catalog/sku/han-01.html

 

Men det er kjipt å bestille fra usa bare for noen håndtak.

 

Har tenkt å montere dem i fronten på mitt pc70. På hver sin side av Aquacomputer-displayet mitt.

 

Her er håndtaket fra Clas Ohlson (nr 2: det firkanta):

 

312261_W_2004-10-28_125325.jpg

Endret av Stingher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant non helt perfekte hos IKEA på nett, men bor ikke i nærheten. Sender de pakker?

Joda IKEA sender i oppkrav. Bor selv i Tromsø og har bestillt mye fra IKEA. De sender i praksis alt som ikke er knusende. Har selv fått sendt opp glassdører, så ingen regel uten unntak :)

Lenke til kommentar

Jepp, det var de samme som jeg så på tidligere. Fant ut at de hadde akkurat samme på Montér i Larvik, så jeg kjøpte der. Eneste er at prisen lå på 70,- stk mot 15,- på IKEA, men men... Kommer med nye bilder så fort jeg skal begynne å måle opp og montere. Skal også legge ut bilder av håndtakene jeg kjøpte så fort jeg får somlet fram kameraet. :)

Lenke til kommentar

Før du gjør noe dumt: IKKE plasser dem foran. Grunnen til at de er der på inspirasjonskilden din er at dette er ett rack-kabinett, og det er kun av praktisk betydning for montering, demontering og flytting fra rack til rack. Plasser dem heller som på det juletreet som ble vist frem litt lenger opp i tråden. Hvis du ikke skal bære kabinettet i dem, kan de dog ha en funksjon som beskyttelse for viftestyringen din hvis du vimser mye rundt kabinettet eller slenger det rundt ved transport :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...