Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke en eneste jente på forumet som er fra Trondheim? :dontgetit:

Håper også det kommer gruppebilde med nick på folkene, tror jeg ikke vet hvem noen av folkene er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper også det kommer gruppebilde med nick på folkene, tror jeg ikke vet hvem noen av folkene er.

Jo, dama _2_ innlegg :love:

damn, det måtte være denne helgen jeg skulle besøke foreldra mine :hrm:

Så festilig ut ;)

editt: refrase

Endret av Xander^
Skrevet (endret)

Det er det sikkert, men de to som skrev tidligere i tråden her hadde ikke mulighet (evt. trakk seg). Jeg tror de muligens ble litt skremt av den høye guttefaktoren. Det er sikkert flere forum-jenter fra Trondheim også. De hadde nok trivdes hvis de hadde møtt opp. Stemningen var upåklagelig.

Edit: Ja, manipuler gjerne inn de tre som mangler: ATWindsor, Kilogram og INGaR.

Endret av Simen1
Skrevet (endret)
Kan legge ut med de navnene som jeg husker.

link

Jeg er nr. 2 fra venstre, og han som er rett til venstre for PyroCX er bludern.

Endret av atrax
Skrevet

Bare for å oppsumere, synes det var et hygglig treff. Det frister til gjentagelse. Ellers får jeg bare beklaage at jeg ikke var like sosial med alle, er ikke så lett når det er så mange nye folk :)

AtW

Skrevet (endret)
Jeg modda inn ATWindsor litt fort å skerv på atrax på bildet! link

Hehe .. En benløs ATWindsor med litt for stort hode :p

Også har jeg et par navn til: Til venstre for deg (bakers): Bludern, og forran Amund: Tha_Zaynt.

Da mangler vi bare navn på to til: Han som står til venstre for bludern, og han til venstre for ATWindsor.

Edit: Glimrende! Nå ser jeg at det er oppdatert.

Endret av Simen1
Skrevet

Jeg vil også ha nicket mitt over meg. *snufs*

Kanskje greit å gjøre skriften på bildet litt synligere siden det er noe mørk bakgrunn.

Skrevet

Jeg må si jeg er skuffet over at jeg ikke kunne være med på treffet. :cry: Det ser ut som dere hadde det fint!

Jeg konstaterte at det begynte å regne i 18-tiden, og da tenkte jeg straks på dere... men det ser ut som det gikk bra ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...