Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snufs, må begynne å fjerne enn del klær fra garderoben min nå.. inn med det nye, ut med det gamle, men fortsatt litt trist.. om en uke så er endelig nytt " walk in closet" ferdig :D det blir digg det :)

Skrevet

En venn av meg har walk-in-closet på størrelsen av to tredjedeler av en anlig studenthybel. :p

Hadde fem kvadrat selv da vi bodde i Canada. Elsker walk in, men krever en gooood del plass.

Skrevet

Blir 7kvadrat meter dette, endelig flyttet søster ut og da må vi jo gjøre noe med rommet hennes ;) Walk-in-closet til meg og nytt treningsrom :D

Skrevet
Nei, er skjeldent på Moa.. Men innrømmer gjerne at jeg er der en gang i blandt.

Jan-Erik, alle savner Burger King.. Nærmeste er vel i Molde, om ikke geografien er helt på jordet..

Ja, riktig det. Jeg og noen kompiser kjørte opp der for å spise på burger king.

Relevant mode:

De har forresten mye bedre utvalg i klær der oppe enn i Ålesund. Det er så elendig butikkultur her i Ålesund..

Skrevet

:yes:

Noen som vet hvor på nettet jeg kan finne slike klokker med brede, skinn reimer?

Her må være noen som skjønner hva jeg mener..

Vanlig klokke, bare at selve reimen skal være bredere enn klokka! ;)

Takk!

Skrevet
Hadde fem kvadrat selv da vi bodde i Canada. Elsker walk in, men krever en gooood del plass.

Å en god del klær...

Det har du sikkert fra før. ;)

Du blir fort godt vant, da vi flyttet ut etter bare ni måneder i Montreal hadde jeg vondt da ikke alle klærne fikk plass i skapet på rommet mitt hjemme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...