Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jeg hjemme fra stavern :D

(etter først å stå 50min. i kø pga. en eller ana ulykke. Ligge bak en skikkelig sinke helt frem til 4-feltsveien. Og så stå en halvtime i kø inn til drammen.)

Skrevet

(etter først å stå 50min. i kø pga. en eller ana ulykke. Ligge bak en skikkelig sinke helt frem til 4-feltsveien. Og så stå en halvtime i kø inn til drammen.)

Mmmm, Stavern er kos. Har tilbragt mang en sommer der. :yes:

Skrevet

Mmmm, Stavern er kos. Har tilbragt mang en sommer der. :yes:

Blir litt skjedelig når vi har vert der en liten stund, er bare camping-vogn vi har der. Men laptopp er jo fint å ha :D

Skrevet
Han kan jo ikke tjene stort på lightere? :p

6000 lightere à 2kr stk = 12 000 kr. Bra profitt på bare Lightere det.

tenk på den jobben da. Sende eske på eske med 50 lightere i hver til forskjellige folk?

Skrevet

Dette blir da min offisielle avskjeds tale.

Jeg reiser bort for noen uker. Jeg skal til Larvik, som igjen betyr at jeg kommer til å tilbringe en del av ferien norges minste by, Stavern.

Jeg skal bare slappe av, sitte ved vannkanten, kanskje det blir litt kjøring av båt.

Jeg drar på tirsdag. :)

Skrevet
Stille fordi jeg var ute en tur ;)

Og jeg.

Skrudde av dataen før jeg gikk ned, men da jeg kom opp igjen glemte jeg meg bort og bare skrudde den på. :roll:

Skrevet

Natta folkens....

Nå skal jeg bare ta ett oppvaskmøte med eksen, og si rett ut hva jeg mener osv.. Så skal jeg i seng! :D

Jobb i morra!

Glad i dere, kanskje..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...