Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ellers er det jo rimelig gøy å tenne på alle fyrstikkene i eksa på én gang.

Prøvde det på naturfagen.. tente på en diiiger bunke.. Det blusset opp en feet flamme, og jeg ble dritvarm på hånda.. lagde en kul lyd da alt ble antent.. alle i klassen bare "ååå, wtf"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, skaffer du sement bilen så.  :). Neida, vi holder oss til "enkle og ufarlige" bomber. :)

5891100[/snapback]

Fyrstikkeske - kruttlapper - en stein = fint smell om du mæler hele pakka i en vegg. :)

Ellers er det jo rimelig gøy å tenne på alle fyrstikkene i eksa på én gang. :wee:

5891110[/snapback]

Tja, viss du går i 1. klasse så. :)

Gjest Yoshi
Skrevet
Haha, skaffer du sement bilen så.  :). Neida, vi holder oss til "enkle og ufarlige" bomber. :)

5891100[/snapback]

Fyrstikkeske - kruttlapper - en stein = fint smell om du mæler hele pakka i en vegg. :)

Ellers er det jo rimelig gøy å tenne på alle fyrstikkene i eksa på én gang. :wee:

5891110[/snapback]

Tja, viss du går i 1. klasse så. :)

5891129[/snapback]

Næi det ej to åj tij ennå

Gjest Yoshi
Skrevet
ahhaha, gåj du baje i banehagen ?

5891144[/snapback]

Næi jei gåj i niende

Skrevet

Det som er gøy, er jo å kjøpe 4KG fyrstikker(sånn uten svovelhoder), på en hobby forretning.

For så å bygge et digert world trade senter av det, ta så å hell på en liten dråpe rødsprit oppi 97 etasje, og tenn på :p

Skrevet
Det som er gøy, er jo å kjøpe 4KG fyrstikker(sånn uten svovelhoder), på en hobby forretning.

For så å bygge et digert world trade senter av det, ta så å hell på en liten dråpe rødsprit oppi 97 etasje, og tenn på :p

5891151[/snapback]

Haha, slikt tar for lang tid. :). Har du gjort de?

Skrevet
Volcov, du kan ikke skifte navn! Hvordan skal jeg kjenne deg igjen nå? :hm:

5891146[/snapback]

Du store. Ring supermann!

5891150[/snapback]

It's a job for McGyver!

Skrevet

da var Kingdom of Heaven sett... vet ikke helt hva jeg synes om den egentlig.

nå skal jeg enten sette på The rock, spille Hearts of iron 2 eller høre musikk og sitte på msn/forumet...

tror det blir det siste :p prøver heller spillet i morra.

Gjest Yoshi
Skrevet
Volcov, du kan ikke skifte navn! Hvordan skal jeg kjenne deg igjen nå? :hm:

5891146[/snapback]

Du store. Ring supermann!

5891150[/snapback]

It's a job for McGyver!

5891161[/snapback]

Han løper for sakte. Ring Chuck "you-know-who" Norris!

Skrevet
Har ikek gjort det nei, men har bygget et lite hus.

Var ca 40 fyrstikker i høyden(40 fyrstikker som ligger vannrett.)

5891160[/snapback]

Haha, genialt. Iiiik, skal lage sortkrutt i morgen. Elle noen kammerater skal, og de vil ha meg med. Me wanna keep my pretty face. :(. Men har syyykt lyst da. :dribble:

Skrevet

5891151[/snapback]

høres gøy ut! men jeg vil tenne på i midten..

men nå skal jeg se på tv og sove! god natt :)

(er det ikke en myte at man tisser på seg i sengen om man leker med flammer ? :p)

Gjest Yoshi
Skrevet
(er det ikke en myte at man tisser på seg i sengen om man leker med flammer ? :p)

5891176[/snapback]

Har muligens noe med alder å gjøre, hos de fleste. ;)

Legger meg jeg også. Natta. :)

Skrevet

Doh. Nå gikk ejg glipp av en stor sjanse.

To fine jenter trenger hjelp med videoredigering fredag kveld, og vil derfor komme hit og få hjelp.

Men jeg er hos pappa da, for faen! :!:

*eid*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...