Seether Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Eg e nettopp ferdig med "mean girls". omg ikke kom her og si at chick flicks ikke e artige lame humor e humor det og. Var på kino og så Gymnaslærer Pedersen før i dag. Nydelig film! Anbefaler alle og se den ..det blir så mye mer ekte når filmer er på norsk. Til og med sex'en var tilnærmet vanlig..
thomasr Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Lawyer: "Was that the same nose you broke as a child?" Witness: "I only have one, you know." (Kravene til kvalitetshumor i sene nattetimer er ikke særlig høy, nei.)
Skarstard Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Eg e nettopp ferdig med "mean girls". omg ikke kom her og si at chick flicks ikke e artige lame humor e humor det og. 5692072[/snapback] Mean Girls er en forferdelig film!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Lawyer: "Was that the same nose you broke as a child?"Witness: "I only have one, you know." (Kravene til kvalitetshumor i sene nattetimer er ikke særlig høy, nei.) 5692074[/snapback] Bare gi beskjed når vi skal le...
cheeplix Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Lawyer: "Was that the same nose you broke as a child?"Witness: "I only have one, you know." (Kravene til kvalitetshumor i sene nattetimer er ikke særlig høy, nei.) 5692074[/snapback] Jeg kniste. Hvor er det fra?
DurinVIII Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Lawyer: "Was that the same nose you broke as a child?"Witness: "I only have one, you know." (Kravene til kvalitetshumor i sene nattetimer er ikke særlig høy, nei.) 5692074[/snapback]
thomasr Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hentet det herfra. * Lawyer: "Now, Mrs. Johnson, how was your first marriage terminated?" * Witness: "By death." * Lawyer: "And by whose death was it terminated?"
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jaja, jeg kom på andreplass på side 5000, kan ikke klare Nå er det tid for å se en serie eller to, bajbaj =)
DurinVIII Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Lawyer: "Doctor, before you performed the autopsy, did you check for a pulse?" Witness: "No." Lawyer: "Did you check for blood pressure?" Witness: "No." Lawyer: "Did you check for breathing?" Witness: "No." Lawyer: "So, then it is possible that the patient was alive when you began the autopsy?" Witness: "No." Lawyer: "How can you be so sure, Doctor?" Witness: "Because his brain was sitting on my desk in a jar." Lawyer: "But could the patient have still been alive nevertheless?" Witness: "Yes, it is possible that he could have been alive and practicing law somewhere."
thomasr Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Lawyer: "Doctor, before you performed the autopsy, did you check for a pulse?" Witness: "No." Lawyer: "Did you check for blood pressure?" Witness: "No." Lawyer: "Did you check for breathing?" Witness: "No." Lawyer: "So, then it is possible that the patient was alive when you began the autopsy?" Witness: "No." Lawyer: "How can you be so sure, Doctor?" Witness: "Because his brain was sitting on my desk in a jar." Lawyer: "But could the patient have still been alive nevertheless?" Witness: "Yes, it is possible that he could have been alive and practicing law somewhere." 5692090[/snapback] Hahahaha :D Endret 3. mars 2006 av Slettet+6132
Daniel Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Sitatet er feil tror jeg. Han sa "I reject the reality and substitute my own" om jeg ikke husker feil 5692063[/snapback] Du husker feil. «I reject your reality, and substitute my own» er riktig.
lceman™ Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 # Lawyer: "And you check your radar unit frequently?"# Officer: "Yes, I do." # Lawyer: "And was your radar unit functioning correctly at the time you had the plaintiff on radar?" # Officer: "Yes, it was malfunctioning correctly." Herre
Skarstard Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) *prøve seg på kongeposten* EDIT: Who da man! Endret 3. mars 2006 av Skarstad
thomasr Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 http://www.alltooflat.com/geeky/elgoog/m/index.cgi Google baklengs! Genialt!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Javel da masekoppen! EDIT: Til nerdVANNA Endret 3. mars 2006 av Slettet+6132
DurinVIII Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 *prøve seg på kongeposten* EDIT: Who da man! 5692100[/snapback] GRATS!
Seether Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Eg e nettopp ferdig med "mean girls". omg ikke kom her og si at chick flicks ikke e artige lame humor e humor det og. 5692072[/snapback] Mean Girls er en forferdelig film! 5692075[/snapback] Pfft du e en gutt..du skjønner det bare ikke ! egentlig e det en veldig givende, dyp film som enhver filmelsker burde se
Anbefalte innlegg