Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Curling is teh sport mann! Finnes vel ingen annen sport der man kan være i elendig fysisk form og samtiding gjøre det skarpt! Se på Pål Trulsen f.eks, når tror du han trimmet sist :roll:

5640753[/snapback]

Tenk om spill hadde blitt en sport :dribble:

Trenger ikke mye fysisk trening da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Curling is teh sport mann! Finnes vel ingen annen sport der man kan være i elendig fysisk form og samtiding gjøre det skarpt! Se på Pål Trulsen f.eks, når tror du han trimmet sist :roll:

5640753[/snapback]

Tenk om spill hadde blitt en sport :dribble:

Trenger ikke mye fysisk trening da..

5640764[/snapback]

Den er jeg down på :w00t:

Skrevet

F***,no er det TO timer med kristendom :cry:. (Heldevis har vi skiftet lærer, før hadde vi den katolske presten i Berge og nohar vi inspektøren :no: )

Snx

Skrevet (endret)

Pssj, er bare og bli skip i Curling, eneste du trenger å være god i er å tenke logisk :w00t:

Siden det å tenke logisk er noe som de fleste gode dataspillere allerede kan er det null problem! dvs, med mindre man spiller CS da :roll:

*gjemme seg av frykt for "CS-ekstreme geeks"*

Håkki: Ohmygod! Trippel post :tease:

Endret av Zappza
Skrevet (endret)

Jeg tenker på å skifte nick jeg :ohmy:

Tenker på Sjanten, eventuelt Sjt. Eid

Hva synes dere? Kom med "gode" forslag.

Endret av Zappza
Skrevet (endret)

Det het jeg før, men skifta til Zappza, Zappaz, Zappzamon alt ettersom hvordan det skal bøyes :w00t:

Var så mange som het Zappa

Edit: Dessuten er det en klesbutikk som heter Zappa :thumbdown:

Nei det var ikke der jeg fikk inspirasjonen min fra :p Viste faktisk ikke om den før en kompis tipsa meg om det ;)

Endret av Zappza
Skrevet
Det het jeg før, men skifta til Zappza, Zappaz, Zappzamon alt ettersom hvordan det skal bøyes :w00t:

Var så mange som het Zappa

5640863[/snapback]

Zappz0r :p

Skrevet

5640863[/snapback]

Zappzamon høres ut som en Digimon :p

Skrevet
Vegard_: Neida :tease:

Pokemón  :w00t:

5640884[/snapback]

Ikke Pokemon, nei! Alle Digimon-ene slutter jo på -mon! Kommer ikke på noen Pokemon som gjør det :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...