Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sett Thommys inferno. Skjønte ikke helt poenget. Ble liksom jenten lesbisk? Og han sa ja takk til japsejenten? Nei, det ble for avansert for meg.

God natt.

5553784[/snapback]

Ntååååå, hold deg til amerikanske sitcoms, du. =))))))))

Skrevet

Oj oj oj, da var den festen over!

LarsP kom og greier :D

Jaja, beklager, Lars, for at jeg stakk fra festen så tidlig ;)

Bilder kommer i morra eller noe

Skrevet
Haha, ok.

Er det bare meg, eller er iPod komplett umulig å bruke?

5553833[/snapback]

Skulle du bli pilot?

5553847[/snapback]

Det var planen ja; jeg er i stand til manøvrere meg rundt i MFD-ene på en F-16 (har testa det i forsvarets F-16 simulator), men ikke en iPod.

Skrevet
Det var planen ja; jeg er i stand til manøvrere meg rundt i MFD-ene på en F-16 (har testa det i forsvarets F-16 simulator), men ikke en iPod.

5553856[/snapback]

Håper jeg får meg en bil jeg kan fly selv. :fun:

Skrevet (endret)
Haha, ok.

Er det bare meg, eller er iPod komplett umulig å bruke?

5553833[/snapback]

Skulle du bli pilot?

5553847[/snapback]

5553856[/snapback]

knappen i midten = velg

hjulet scroller du med med fingrene dine for å bla og øke \ senke volum

trykk øverst på hjulet ( MENU ) for å gå ut av menyet. skjønner ikke hvordan du ikke skjønner det, jeg har aldri hatt noe problemer med det.. er jo simpleste greia i verden jo... :p derfor den er blitt så populær. hvertfall delvis.

anyhow, natta.................. :sleep:

Endret av 2mass
Skrevet
f16 med scrollehjul. Sånn japaneserne har det vell? Japanese suicide sqaud ftw...

5553862[/snapback]

Nei. Japaneserne sine F-2 har faktisk relativt annerledes cockpit enn våre F-16 MLU M3-oppdaterte (Block 50-52 standard):

F2front.jpg

Regner med at MFD-systemet er lagt opp på en annen måte, men sub-modes osv. er vel de samme. Det er jo så enkelt å manøvrere seg rundt i!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...