Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoy :p

Hjemme fra vinteraktivitetsdagen. Spilte ishockey for første gang med ordentlige skøyter i dag :p Det var gøyt :fun:

*aaaah, chillern*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter på skolen å utforsker Tool, hører på Undertow nå. Pleier denne musikk å sitte med engang man hører den eller ? Gjør ikke det her gett.

5539483[/snapback]

Jeg vet det er ulovlig og at det er en klisjé, men burde du ikke utforske norsk grammatikk i stedet? :innocent:

Skrevet
alle som ikke har sett donnie darko, 22.15 på nrk2 idag! <3

5539616[/snapback]

How 'bout.. n0 o.0

Skrevet

And now.. for another exciting episode of.. Metroid Prime 2:echoes. :D

*teleportere seg bort*

Skrevet
Sitter på skolen å utforsker Tool, hører på Undertow nå. Pleier denne musikk å sitte med engang man hører den eller ? Gjør ikke det her gett.

5539483[/snapback]

Jeg vet det er ulovlig og at det er en klisjé, men burde du ikke utforske norsk grammatikk i stedet? :innocent:

5539501[/snapback]

Dette blir siste gang jeg sier dette til deg vegard:

* Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil.

4140551[/snapback]

Skrevet (endret)
B|Real: Lag en siste ordet 5 når det bikker 5000 sider her da, på tide nå start :p

5539683[/snapback]

NEEI!

Hva med 10 000 sider? :)

Alternativt post 100 000, det er ikke lenge igjen nå.

Endret av Skarstad
Skrevet

Men det er forhåpentligvis god tid, 410 sider igjen :)

Ferdig å spise frokost. Skal installere antivirus på PCen til pappa nå, siden han ikke klarer det selv.

Skrevet

master air: Er nok det siden den heter Siste ordet 4 :w00t: Meninga med denne tråden er og avlaste forumet fra så kalte "spam/drittprat" tråder. OG selvfølgelig og få det 100 000ende innlegget ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...