Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

YEEEEEEEEEEEY! Pynte juletreet i dag ja! Vaske hus og greier. Sitter og pemper kaffe med melk nå jeg. Overlykkelig, våket natten og greier :D

Endret av Newt32
Skrevet
Ananas,

Og du jobber som?

5327134[/snapback]

Jobber på Biltema. Nå i julen som det er så hektisk er jeg både kasserer og reklamasjons- og bytteansvarlig. Fy faen for et mas.

Skrevet (endret)

Biltema? :huh: Du - Biltema?

Synes på en måte det er litt synd på de som jobber i jula, i jula skal man kose seg med julegaver og være lamme familien :hm:

Endret av Newt32
Skrevet
De i'ene er jo så pittesmå at de kan ikke bruke annet. Men det var synd da..

Hvis noen trenger ekstradeler til et 400 så rop ut. ^^

5326318[/snapback]

Jeg har bruk for cf-kort :green:

Skrevet
Biltema?  :huh: Du - Biltema?

5327144[/snapback]

Eh, hva var så rart med det? Er 11 jenter og 2 gutter som er kasserere der, så hvis du syntes det var rart at jeg er jente og jobber der, så er det ikke det. ;)

Skrevet
cerion, du er tragisk

5327110[/snapback]

Ikke vær så negativ, respekter at jeg synes julen suger og at jeg av og til spøker med b-real .

Skrevet
Biltema?  :huh: Du - Biltema?

5327144[/snapback]

Eh, hva var så rart med det? Er 11 jenter og 2 gutter som er kasserere der, så hvis du syntes det var rart at jeg er jente og jobber der, så er det ikke det. ;)

5327153[/snapback]

Eeeee.. hva sier jeg da egentlig? :wow:

Skrevet
Jobber i kveld og på julaften også, jeg.  :( Spurt mange muslimer om de kan bytte vakt med meg, men de gidder ikke.  :mad:

5327125[/snapback]

Hey, join the club :\

cerion, du er tragisk

5327110[/snapback]

Ikke vær så negativ, respekter at jeg synes julen suger og at jeg av og til spøker med b-real .

5327154[/snapback]

Cele da...ikke vær så grumpy da ;)

Skrevet

Da skal jeg straks i operaen av alle ting. Blir sikkert litt koseligt. Har lovet JoachimR å poste et referat av hvordan en østkantgutt ser på opera. Stay tuned.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...