Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Jeg burde egentlig legge meg jeg også, hvis ikke blir pappa sur når han står opp, noe han gjør snart. :roll:

Hehe, kjenner meg igjen der. Men slipper å tenke på det nå for de andre er på hytta.

kanskje jeg skal legge meg snart, men det er så moro å spille WoW akkurat nå :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Tidlig oppe han da, men han skal vel på jobb. Du få si at du også er tidlig oppe da. :p

Skrevet

Han jobber i Oslo, så ja. Han er jo hjemme til fire..

Og han vet at jeg har døgnet om jeg er så tidlig våken.. For han er sur på meg fra før av fordi jeg har hatt på høy musikk.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Nå begynner solen å stå opp, så da er det på tide å legge seg. :p

Skrevet (endret)

Her også.. Heldigvis. :love:

Edit: Men ikke nå lenger, og jeg orker ikke å døgne en natt til.. Får heller sove noen få timer!=)

Natta/god morgen folket!

Endret av Tonio
Skrevet
Wuuhu...Jobb :woot:

Første saken jeg var på idag; en som ringer å spørr hvorfor han ikke kan logge seg inn på nettverket, jeg spør han da om nettverk-kabelen står i... Gjett hva han svarer da..? :wallbash:

Nei?

Skrevet
Nei?

Feil, han svarte ja...jeg løper for å se litt rundt på "svitsjene" for å se om jeg finner noe feil. men nei...så går jeg bort på kontoret hans...å gjett hva jeg finner på gulvet...en TP-kabel som ligger å slenger :wallbash:

Skrevet

Jaja, nå sitter jeg på dataen på skolen.... Min egen lille bærbar.... og drikke kaffe...

Læreren vet ikke at jeg sitter på nettet, for han sin del så sitter jeg og skriver om sveising.... Har om aluminium nå... :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...