Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
dåbbelvi ti eff jeg trodde de hadde fjerna fast reply her, men så var jeg bare ikke innlogga. :wee:

endelig tilbake med windows under mine føtter! dææili!

Congrats ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tonio: Før så synes jeg du var "average", men nå som du har farget håret har du blitt så utrolig pen. :ohmy: Ser mer voksen ut også. :)

og det var vel forumbruker nr 783 som har kommentertt at tånni har blit hottere! :wee:

Skrevet

Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!"

Så tusen takk AnAnAs!=)

Skrevet
Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!"

Så tusen takk AnAnAs!=)

Har jenter også hull?? dæven! *skynte seg inn i skapet igjen*

Skrevet

Så tusen takk AnAnAs!=)

Tja, jeg er jo bifil, så hvem vet hva mine intensjoner er. ^^

Skrevet
Jeg vet ikke hva som er galt med laks, men jeg vet at hver gang jeg kjenner smaken av laks vil jeg bare spy. :hm:

Søringer altså ^^

Ey!

Dra ikke alle over en kam. Har faktisk akuratt fortært et laksemåltid så det så :hrm:

Søringer du liksom!

Skrevet
Jeg vet ikke hva som er galt med laks, men jeg vet at hver gang jeg kjenner smaken av laks vil jeg bare spy. :hm:

Søringer altså ^^

E du norlænding du også?

Skrevet

Så tusen takk AnAnAs!=)

Tja, jeg er jo bifil, så hvem vet hva mine intensjoner er. ^^

:ohmy::p

er småkvalm fra maten istad :\ men skal ut etterpå. MÅ klare dash eller monkey.

Skrevet
hm, bare jeg som ikke tolka innlegget til oPeq slik som ananas sier i RPP?

Hvordan tolket du det da?

Jeg tolket det veldig sånn. Frysninger på ryggen av utsagnet = hun er ikke enig... vet da faen jeg. Hvis ikke det var det hun mente, så beklager jeg :p

Skrevet
Hvordan da? Fordi at jeg sier det jeg tenker rett ut? Det at jeg (tilsynelstende) tror at jeg uten videre har sjans på Tonio,
Slik tolket jeg det.
Skrevet
liker henne ikke, jeg.

Men så liker du bare rundt ti stykker også da! :)

Men jeg skjønner hva du mener, hun har jo ganske saklige innlegg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...