Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strengt tatt, hva skal man med flatskjermer på en skole? Maskinen står på samme stedet hele tiden. En CRT tåler mer pluss at den er billigere. Dette er ikke noen privatskole med uendelig mye kapital, og det koster å kjøpe inn 30 nye maskiner.

Skrevet
2,5? Det er det verdt! :)

2,5 hva for noe?

Om du mener 2500, gang prisen med 30 så har du utgiftene. Det er fire klasser til med behov, utstyr andre steder må byttes ut, pluss masse mer. Da er det bedre å velge CRT for å ha penger til andre ting.

Skrevet
2,5? Det er det verdt! :)

2,5 hva for noe?

Om du mener 2500, gang prisen med 30 så har du utgiftene. Det er fire klasser til med behov, utstyr andre steder må byttes ut, pluss masse mer. Da er det bedre å velge CRT for å ha penger til andre ting.

Lurer på hvorfor skolen min valgte flatskjermer jeg...

Uansett er jeg nå rimlig forbannet på den overformynderiske arbeidsmiljøloven. Jeg trodde man skulle være glad til, at det var en rettighet. Mulig den sikrer arbeiderne å ikke bli utnyttet, men den gjør også at jeg ikke kan jobbe f.eks. nattestid. Klarer jeg ikke selv bestemme når jeg kan jobbe en gang nå?

Skrevet (endret)

Spiller det noen rolle? Jobber du ikke når du er hjemme? Skriv timer på dagen.

orsus, ikke sant. Her er det stor plass.

Endret av fredrikrb
Skrevet
fredrik: media linje?

Correctomundo!

wee.. Jeg angrer litt på jeg en gang i tiden ikke valgte det :p allmenn sux

GK Allmenn suxxx. VK1 ruler! Nå har jeg bare digge fag og jeg slutter 12:40 på fredager!

Skrevet

Vi har LCD vi.

Sånn mac med maskinvare inni skjermen :tease:

Fant ut at jeg skulle ta turen ut på hverandaen. Sitter her i godstolen med en børbare, litt saft og fruktnøtt. Relaxin'

Der kom visst naboen på besøk og gitt

Skrevet
Spiller det noen rolle? Jobber du ikke når du er hjemme? Skriv timer på dagen.

orsus, ikke sant. Her er det stor plass.

Ikke bare, er et datterselskap her som jeg hadde tenkt å jobbe litt i, gjerne om NATTEN. Men neida... Faens byråkratlov! :angry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...