Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snittleif; du får lage: "Den store binary tråden"

Done. :p

:w00t: . Haha, vi får se hvor lenge den får leve.

Den er jo egentlig ikke noe værre enn diverse andre tråder i OT-Baren. Dessuten er det jo slike tråder som hører til her.

Skrevet
Ville dere anbefale meg å farge håret blått eller grønt? Jeg er mørkblond... :ermm:  lurer virkelig her!

Grønt! Farg det grønt! :D

Grønt ftw.

Skrevet
Ville dere anbefale meg å farge håret blått eller grønt? Jeg er mørkblond... :ermm:  lurer virkelig her!

Neinei, ROSA!

Slenger meg på den!

Skrevet

Grønt! Farg det grønt! :D

Grønt ftw.

:love:

Rosa..?

Skrevet (endret)

Og du tror man får mer respekt med svart hår?

Hvis man har svart hår er man Neger, indianer, sør amerikaner eller asiater. Altså en del av en minoritetsgruppe, altså ikke respektert.

Endret av SnittLeif
Skrevet

Neinei, ROSA!

Det passer bare på sossegutter.

Skrevet (endret)

Neinei, ROSA!

WTF...?

EDIT: Jeg er ikke noen soss!

Endret av AcolyteGutripper
Skrevet

Neinei, ROSA!

WTF...?

EDIT: Jeg er ikke noen soss!

Eid.

Skrevet (endret)
Og du tror man får mer respekt med svart hår?

Hvis man har svart hår er man Neger, indianer, sør amerikaner eller asiater. Altså en del av en minoritetsgruppe, altså ikke respektert.

Minoritetsgruppe? Kaller du blant mange andre f.eks. kineserne og inderne på over 2 milliarder en minoritetsgruppe?

Endret av ehs5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...