Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: ingen slår rompa til kjæresten...det er saker det :love:

Enig, og dermed er den sengerunden rimelig uaktuell. Nei, tenner ikke på damer som er helt på jordet, så jeg tror ikke jeg hadde fått'n opp...

Skrevet
Herr Brun, blåst eller? :p

Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot.

Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne!

Skrevet
EDIT: ingen slår rompa til kjæresten...det er saker det :love:

Enig, og dermed er den sengerunden rimelig uaktuell. Nei, tenner ikke på damer som er helt på jordet, så jeg tror ikke jeg hadde fått'n opp...

Jeg kan sende ei til å hjelpe deg....

Skrevet
Herr Brun, blåst eller? :p

Hjelper jæææævlig lite å være smellheit om du er totalt idiot.

Herregud, jeg vet ingenting om den jenta, har ikke fulgt med i mediasaker om henne, så jeg vet ingenting om hun er blåst eller ikke, poenget er at hun har fint hår ffs! Driter da i personligheten hennes, har ikke akkurat seriøse planer om å date henne!

..og du regnet med at hun hadde blitt med om du prøvde og date henne?

Skrevet

Kanskje hun har seriøse planer om å date deg? :dribble::woot::D

Skrevet
enden sin er lite tøff. Han har sikkert bare gnøkke en muskel i den! :mrgreen:

Nei, det er venstrearmen jeg har gnøkket. Tommelen på bildet sitter på høyrearmen ;)

Skrevet
enden sin er lite tøff. Han har sikkert bare gnøkke en muskel i den! :mrgreen:

Nei, det er venstrearmen jeg har gnøkket. Tommelen på bildet sitter på høyrearmen ;)

Pingle. Gnøkk den og :)

Skrevet

Sjekk ut hu ene i One Tree Hill (TVN på søndager rundt halv seks) så skal du se nudelig hår :dribble:

Haddis: følte du deg truffet?

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg skal begynne å se one tree hill ja, hadde det ikke vært for at jeg flytter til Frankrike og jeg tviler på at jeg gidder å finne den serien der.

Forsåvidt så tviler jeg på at hun hadde hatt særlig lyst til å date meg heller, nettopp derfor jeg ikke gidder bryet med å faktisk i det hele tatt vurdere en date:green:

Eventuelt så var poenget at jeg bare ser på bilder av henne på internett, og da har ikke personligheten en dritt å si...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...