Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt må man unne seg når man blir rik, men å gå på jobb, gjøre sånn småting,det er det som gjør livet morro å leve.Tenk å sitte hjemme hele tiden uten å gjøre noe.Sikkert artig en liten stund, men kjedelig i lengden

5969863[/snapback]

Enig! Mye morsommere å sitte og beundre noe man har bygget egenhendig (f.eks. en terrasse) enn å bare betale folk for å gjøre det. På samme måte som gleden ved å bygge egen PC...

Endret av I.A.G.
Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær.

Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^

Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard :p

5969822[/snapback]

Alle kan bli millioner slik den økonomiske situasjonen er i Norge nå. For 15-20 år siden kunne du klarer deg nesten en hel levetid med 1 mill og de medfølgende rentene. Millionær er ikke det det var.

EDIT: Ikke det at jeg er økonomiekspert.

5969849[/snapback]

I dag er man jo millionær hvis man eier en leilighet/enebolig og en bil, da forutsatt at man ikke har lån da. Så det skal ikke mye til for å være millionær næi.

Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene.

5969879[/snapback]

Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få?

50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene.

5969879[/snapback]

Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få?

50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

5969928[/snapback]

1 mill i renter burde da holde lenge. Men la oss si at han bruker 5 mill av formuen til å etablere seg, han vil likevel kunne leve fett resten av livet på bare rentene.

Selv om CS-miljøet har et dårlig rykte, vil jeg si at i Battlefield 2 er det mange flere drittsekker (Kanskje mer å krangle om m.t.p. kjøretøyer og slikt, men.)

F.eks: Dreper jeg en lagkamerat i BF2->Straff til meg, uansett hva som har skjedd, om det var med overlegg eller ikke.

I CS er det som regel "np", og ikke noe mer nummer ut av det. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...