slaraffen Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Bruker outlook 2002. Skulle sende over et lite program som vedlegg og fikk opp følgende melding etter først å ha svart JA på at jeg ville sende Outlook sperret tilgangen til følgende vedlegg som kan være usikre: spybot.exe Bruker symantec internett security, men skanner ikke utgående mail. Prøvde også å deaktivere Norton ved sending men fikk opp samme meldingen. Kan noen hjelpe meg med denne... nå være en innstilling jeg roter med i outlook
_Adler_ Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Etter det jeg har fått med meg prøver du å sende spybot.exe, og det kan være at Outlook blokkerer .exe filer i vedlegg. Dette for å hindre at folk sender virus. Vet ikke om det er slik, men kanskje. Prøv å pakke spybot.exe inn i en .zip eller.rar fil, med f.eks. Winrar. Funker det da`?
slaraffen Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Fikk nettopp beskjed. Mottageren hadde fått programmet selv om jeg fikk melding på min outlook at det sperret. Men takk for tipset om å pakke slike filer for det hender at det blir ordentlig stoppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå