Gå til innhold

Første legendary drop på Ravencrest og Europa(?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser jo ikke ut som noe våpen eller armor, så det er mulig det kan bli brukt til å svekke f.eks Ragnaros eller en annen boss sterkt. Vil gjerne vite mer om dette :cool:

Skrevet

Er det mulig at dette er en av delene som blir nevnt, ang. våpenet som angivelig skal koste 6000g å lage?

Det er jo noen sinnsyke priser, men man bør jo også holde våpnene/itemene skjeldne.

Skrevet

Sulfurus (eller hvordan det enn skrives), hand of Ragnaros var vel en legendary drop, right? (eller var denne fake?) I såfall var ihvertfall denne orange, mens teksten på denne itemen på thottbot var rød. Trodde thottbot holdt seg til fargene som ble brukt ingame?

Skrevet

:love: omg :love:

Hehe "omg" er noe jeg hører på wow hele tia for dagen :p

Men dette må være drit nice og få for en worrior , kunne ønske jeg ikke var druid akkuratt nå ;)

Skrevet

Folk er heldig for tiden, skulle ønske jeg kunne finne noe imba snart :p

Ja ja det kommer vel en gang.

Foresten dette itemet er en legendary item ikke sant? og de er orange?

også er det Artifical(skrivd riktig?) som er rødt? er det noen som vet om det er et Artifical item som har blitt droppet enda? vis det hvilket?

og det er sånn Artifical er enda et hakk høyere på "bra" skalen enn Legendary right?

Skrevet (endret)
en ting bare, litt off topic..

imba? hva er det?

Det betyr vel noe av det samme som uber vil jeg tro.

Rett meg vis jeg tar feil.

Edit: At et item er bra eller noe sånt?

hehe, brukte "imba" i min post også er jeg ikke helt sikker på hva det betyr :p det er lure greier :whistle:

Endret av ToxicMan
Skrevet

imba: kort for "imbalanced", engelsk for ubalansert, oftest brukt i den forstand at noe er for bra i forhold til det normale.

Dæven. jeg har skrive-som-om-det-skulle-vært-en-ordbok inne.

Skrevet
Radhoo: ikke for å skuffe deg, men akkurat den tingen fikk Synergy på horde Daggerspine for ca. en måned siden ;)

Jeg skrev europa(?) :p

Men isåfall er vi den første allianceguilden i Europa og første på ravencrest :p

Skulle ha raidet mer. Da hadde den vært min...

Skrevet
Hva om to forskjellige får en del hver?

Det skjer ikke i guilden som jeg er med i. Den som vant denne, får automatisk den andre hvis den dropper. Er ikke noe vits i at 10 stk springer rundt med hver sin del. Da er det bedre at 1 får begge delene, slik at han får sverdet.

Skrevet
:love: omg :love:

Hehe "omg" er noe jeg hører på wow hele tia for dagen :p

Men dette må være drit nice og få for en worrior , kunne ønske jeg ikke var druid akkuratt nå ;)

skriver du feil med vilje? det heter Warrior, ikke Worrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...