Luchy Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) som sagt. Hvilken server spiller du på? kanskje hvis vi er mange nok norske folk på en servern kan vi starte en quild? Endret 8. mai 2005 av K9
anon12234 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 tror dette er tatt op ca 9999 ganger før. dessuten heter det " Hvilken" server spiller du på......... jeg spiller på Al'Akir btw. har guild
Lord Hassan Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) skjønner ikke hvorfor "alle" vil henge med norske jeg. Synes det er utrolig befriende, artig, og lærerikt å kunne snakke med folk fra andre land. Engelsken har jo bedret seg 120 hakk siden jeg installerte wow. Og jeg spiller på bloodhoof (pve) Endret 8. mai 2005 av Lord Hassan
Dʋgɢtung Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Spiller på Burning Blade, Silvermoon og The Maelstrom.
Kristian A.G. Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Spiller på Hellscream (har guild, norsk) og Stormscale (har guild her også, norsk/svensk) Som en annen nevte ang befriende å kunne snakke/chatte engelsk. Greit med engelsk i main/trade/party, men i en guild blir det lettere å organisere hvis alle kan kommunisere kjapt og enkelt på sitt morsmål. Men sikker mange andre meninger på akkurat det.
haarod Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Spiller på Burning Blade, Daggerspine og THe Maelstrom.
Luchy Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Spiller på Hellscream (har guild, norsk) og Stormscale (har guild her også, norsk/svensk) Som en annen nevte ang befriende å kunne snakke/chatte engelsk. Greit med engelsk i main/trade/party, men i en guild blir det lettere å organisere hvis alle kan kommunisere kjapt og enkelt på sitt morsmål. Men sikker mange andre meninger på akkurat det. hvis jeg begynner å spille her. hva slags level trenger jeg og hvordan skills for å bli med i quilden?
MindTooth Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Et søk, og se hva jeg fant: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=405109&hl=server On-Topic: Jeg spiller på Silvermoon!
bidz Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Spiller på Dragonblight (alliance), Dragonmaw (Horde) og Deathwing (Alliance). Mest på Dragonblight og Dragonmaw for tiden. Har også en char på Burning Blade, men orker sjeldent og spille der.
jin_X Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Spilte på Warsong før, men nå har hele guilden min flytta til Twillight's Hammer, så nå spiller jeg der =)
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Shattered Hand (PvP). Masse Svensker og Belgiere.
Der Kommissar Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg spiller på Argent Dawn (RP-server), og det "eier"!
OscarWoHA Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Spiller mest på Silvermoon (PvE) som Alliance. Har tatt en liten pause fra det de siste dagene, så da har jeg spilt på Skullcrusher (PvP) som Horde.
Con Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Er på Azjol-Nerub jeg. Har guild der. norsk/nederlansk/tysk/svensk/dansk.
Xeenon_ Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Earthen Ring (horde), Turalyon (alliance), Bloodfeather (inaktiv alliance)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå