Gå til innhold

Her er en ny webshop! (Streamland)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke dette reklame? :p

Har lest en del om folks erfaringer fra webshoper. Det virker som noen setter pris på små butikker som "springer" litt om kveldene osv osv, så derfor denne tråd.

Bare syntes ikke dette er noe webshop og butikkdiskusjon.. mer som en kunngjøring at det nå har kommet en ny webshop, etter topicen "Her er en ny Webshop!"

Lenke til kommentar
Produkter: 20

Kategorier: 7

 

 

Imponerende......

Dette er ikke en webshop som skal konkurrer med Komplett eller Netshop, heller en webshop som skal fokusere på streamere og gi god service innen dette området.

Er vel ingen vits å betale meir for samme produkt som alle andre webshoper selger billigere? :no:

 

Viss webshopen skal overleve må de konkurrere på pris eller ha egne produkter/løsninger.... :tease:

 

Minner dessuten om reklame..... :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar

likte ikke denne webshoppen, da jeg hørte navnet Streamland, tenkte jeg med en gang på gode gamle tape streamere, og muligheten til å få en ny nisje leverandør av disse produktene... men nei her var det bare kjas og trendy mas... til vanvittige priser, den archosen de selger der som multimedia spiller kjøpte jeg for tre måneder siden for 2400 i spania.... big difference...

 

men siden de er i startfasen gir jeg dem en måned og ser om de har kommet seg... vanskelig marked vi er i... (!)

Lenke til kommentar

Dette er nok dessverre nok eit forsøk på skjult reklame.... :mad:

 

Det er kun 3 personer som omtaler butikken positivt: trådstarter og 2 personer med 1 innlegg!! :thumbdown:

 

Kan nokon sjekke IP-adresser/registrert epostadresse på disse brukerene?? (selv om man bør være smart nok til å bruke ulike maskiner)

 

Personleg ser eg det som statistisk umuleg at to nye brukerer føler så sterkt for butikken at de plutselig må registrere seg og gi positiv omtale..... :ermm::tease:

Lenke til kommentar

Trådstarter: Jeg mener å ha lest tidligere at alle ansatte i nettbutikker må skrive at de er det i signatur eller lignende for å på den måten oppfordre til litt kildekritikk for andre lesere.

 

Det hadde også vært interessant å finne ut IP til de to "anonyme" støttespillerne, om enn ikke annet enn for å renvaske nettbutikken.

Lenke til kommentar

å herre min gud..nå kommer vel alle konspirasjonsteoriene om superskjult reklame osv. Kan ikke dere la være å gå helt OT og send heller PM til moderator som kan i større grad være mer fornuftig enn dere tullinger..

 

Setter stor pris på at folk poster nye webbutikker som dukker opp i ny og ne. Kanskje man kan gjøre et røverkjøp i form av åpningtilbuder osv. Takk for tipset Billy Bob (som etter jeg har fått for meg, er en seriøs medlem av Hw.no)

Lenke til kommentar

Wow, tok litt av dette :ohmy:

 

Startet shoppen på lørdag, skulle sjekke om siden hadde blitt registrert i diverse søkemonitorer da denne tråden dukket opp, så selvsagt måtte jeg legge inn en kommentar :whistle: men ingen anelse hvem trådstarteren er.

Men thumbsup :thumbup: til Billy for litt gratis reklame :p

 

Hadde aldri svart hvis jeg visste folk ville bli så "sinte" :no:

 

Men ta det med ro folkens, tråden blir sikkert slettet snart...

 

Ha en fortsatt fin kveld/natt!

 

NB: Til de som poster og klager pga. skjult reklame, det står i reglene at når man har oppdaget regelbrudd skal man ikke poste i den aktuelle tråden, da blir du selv en regelbryter. Man skal rapportere regelbruddet slik at en moderator kan behandle saken.

Endret av Spanjis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...