Gå til innhold

Hva synes du mangler i Guildwars?

Anbefalte innlegg

Skrevet
- Mulighet for 1v1 duels, enten i arenaer (mulig dette finns allerede) eller ute i byer

Problemet med dette er at det ville vært altfor ubalansert i Guildwars. Professionene er laget for teamwork, og solo ville bare ikke funket. Forsåvidt så hadde nok monks eid det meste, med unntak av mesmers og necros med enchantment removals.

det stemmer, men det hadde fortsatt vært morsomt å slå kamerater og sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og ei dem i tombs istedenfor :)

Men har for så vidt hørt snakk om at det kanskje skal lages et scrimmage area i guild-halls.

Skrevet

etter å ha spillt Diablo så lenge, synte jeg det er dårlig med modifiers på "magic" items... finnes f.eks +10% damage (when hexed) og sånt... Syntes utvalget at magic items kunne vært større... Til slutt så sitter alle igjen med samme NPC utstyr.

Skrevet

Meningen er at du ikke skal måtte grind for å få gode nok items. Items skal være lett å få tak i, og du skal ikke kunne vinne en pvp kamp bare fordi du har farmet items i 50 timer og han andre bare i 10 timer.

Skrevet
etter å ha spillt Diablo så lenge, synte jeg det er dårlig med modifiers på "magic" items... finnes f.eks +10% damage (when hexed) og sånt... Syntes utvalget at magic items kunne vært større... Til slutt så sitter alle igjen med samme NPC utstyr.

Man finner da langt mer spennende items etterhvert, men er ikke helt sikker på hva du mener med modifiers, men f.eks. har jeg et skjold som gir +7 energy, +4 armor(when ench.) og +45 liv(when ench). Det ligner ganske mye på et rare item i diablo synes jeg, også har jeg finni runer som gir dmg-reduction, resistance mot fire og pluss til skills så det er sikkert mulig å få et item med slike modifiers.

har enda ikke sett noen uniqe items så jeg har ikke peiling på hva modifier man kan finne der...

Crafted items må vel unlocke ting for å få noe mer spennende enn +10% dmg e.l. Har ikke sjekka på lenge hos weapond-crafteren men har fått items unlocked stadig vekk....

Skrevet

Tja, hvis du ikke har kommet langt nok i storylinen skal jeg ikke ødelegge for deg. Men i Dragon's Lair oppdraget kan du gå til Tombs of the Primeval Kings. Det er en lag PvP arena (8 per lag) med flere forskjellige maps. Det inkluderer vanlig kamp, 8v8v8v8v8v8, kamper med ressurection priests, ctf, koh maps, etc etc. Hvis du vinner nok kamper kommer du til Hall of Heroes.

Skrevet

syns det er genialt jeg, selv om de kunne fjerna noen missions feks The Northern Gate os, klarer det rett og slett ikke jeg, vet noen hvor jeg skal gå?

og hva skjer eventuellt etterpå?

ja spiller det jeg å, en eller annet district, og foressten jeg heter Jack Hammerhand.

trenger hjelp til et par quests, noen som er intresserte?

er det forskjell fra den RPG utgaven og PVP ell?

Skrevet

vel jeg "leide" 3 henchmen da, hvor langt skal man egentlig gå?

har det missionet noe og si får storien?

eller trenger jeg ikke å gjøre det?

hvordan kan jeg komme meg vekk fra den støgge byen og videre i verdenen?

Skrevet

JA! den har noe å si for storyen! men du må gå litt uttover til det kommer en liten film der du ser en haug av Charrer når filmen er ferdig må du LØPE! som et lyn tilbake og si ifra til vakten!

Skrevet

Du burde ta missionene sammen med andre folk fremfor henchmen. Mye morsommere, og muligens lettere også. (Jeg vet ikke hvor gode henchmennene er.)

Skrevet

Henchmennene er ofte 2-3 lvl lavere enn monsterene, de er der for å assistere deg, ikke rydde veien for deg. Du må fortsatt gjøre store deler av arbeidet.

Må si meg enig at det er best å gjøre quest med folk.

Skrevet
  • Underholdning
  • Levetid

Det får underholdning og levetid så snart du har brukt 500 timer på å grinde skills, runes og items så du endelig er kl ar for PvP! :roll:

Når det gjelder henchmen, så er de mye bedre enn den gjennonsnittelige GW spilleren. Utrolig hvor mange idioter man kan møte på i PUGs.

Skrevet

Jeg savner en del av funksjonaliteten til WoW. Interfacet og det. F.eks så er chatten og beskjedene mye mer oversiktelig i wow, også er friends opplegget bedre. Det er kult å faktisk kunne inspisere utstyret til en kamerat (:p) o.l.

Om utviklerene hadde gådd direkte inn for å stjele noe av det interface messige som WoW er bedre på så hadde spillet vert helt ultimat.

Skrevet
  • Underholdning
  • Levetid

Levetiden skal jeg ikke utale meg om siden jeg kune har spilt spillet noen timer.

Men underholdningsverdien? Jeg synest det er absurd å i det hele tatt etterlyse det. Det er gjort en superkombinasjon med å forene det som er rått med singleplayer spill med multiplayerspill. Jeg har ikke vert så engasjert i et spill på lenge. Med mindre du DIREKTE kopler underholdningsverdi og levetid med at f.eks man regner underholdning per minutt eller noe så ser jeg ingen grunn til å stille spørsmål ved underholdningsverdien til Guild Wars. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...