Gå til innhold

Battlefield:MC og Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Te konsoll så heter det Battlefield 2 : Modern Combat... Så vidt jeg forstår iallfall

Ja rett det men det veit trådstarter. Men det er også to vidt forskjellige spill.

Btw: Velkommen til forumet. :)

Skrevet
Men det er også to vidt forskjellige spill.

Ja, har fått det for meg at de er to forskjellige spill, jeg også.

BF2 på konsoller vil ikke bbare ha betydelig dårligere grafikk, men det er heller ikke mulighet for å spille mot mer enn 31 spillere (altså 32 totalt) på en server.

BF2 på PC vil vel ha muligheten for over 100 (150, 200, vet ikke helt).

Dessuten tror jeg "handlingen" vil være noe annerledes.

Som sagt, de blir to helt forskjellige spill (det er derfor de har fått forskjellige navn :) ).

Skrevet

Som folk sikkert vet, er Battlefield: Modern Combat det første Battlefield spillet til konsoll. Derfor heter nok det kommende Modern Combat spillet Battlefield 2: Modern Combat. De har nok ikke noe med hverandre å gjøre nei.

Skrevet (endret)

Det er to helt forskjellige spill.

nei du kan ikke ha mer en 64 players MeTa][iC på battlefield 2. når du lager server velger du om den skal være for 64 players eller 32 players. du får to varianter av det samme mapet. når du har en 64 players server får du et stort map og med 32 players får du det samme mapet, men en mindre variant av det.

Endret av xaedus
Skrevet
nei du kan ikke ha mer en 64 players MeTa][iC på battlefield 2. når du lager server velger du om den skal være for 64 players eller 32 players. du får to varianter av det samme mapet. når du har en 64 players server får du et stort map og med 32 players får du det samme mapet, men en mindre variant av det.

Altså, på konsol-versjonen.

PC-versjonen vil ha mulighet for over 100 spillere på en server.

Skrevet

Det sies mye rforskjellig når det kommer til antall spillere på en server. På Battlefield gikk det egentlig bare ann med 32 spillere på en server. Det tok dog ikke lang tid før det dukket opp servere med støtte for 64 spillere.

Derfor tror jeg ikke vi skal være så bekymret for antall spillere på de forskjellige serverene.

Skrevet (endret)
[iC,15/05/2005 : 14:06]

Altså, på konsol-versjonen.

PC-versjonen vil ha mulighet for over 100 spillere på en server.

nei IKKE på konsol-versjonen, men på pc

battlefield2

bf2 modern combat støtter ikke 32 players online men 24 bare sån at det er sagt.

bf2: modern combat

Endret av xaedus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...