GRendal Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) hei innbyggere av azeroth! har etter noen timer på AH fått Blacksmithing skill opp i 148 på lvl 21 Men nå er jeg blakk på copper\tin tenkte å bruke 1 time eller 2 når jeg kommer heim på å farme minerals :-) Har dere noen ideer? Og ikke send meg til searing gorge er bare lvl 21, men synes det er så kult å jobbe med professions! Tusen takk for hjelp! og forresten: jeg er alliance Endret 6. mai 2005 av GRendal
StarGazer Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Er du alliance eller horde? Du finner tin og copper i redridge mountains, wetlands og arathi highlands!
Dʋgɢtung Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Må ikke glemme Dun Morogh, der er det veldig mye copper. Tin er det vel litt mindre av, men det finner man nok av i Redridge Mountains. edit: Arathi Highlands er glimrende til å farme copper/tin/silver/gold/mithril/iron når du blir litt høyere level, bare så du er klar over det Det hender faktisk at man finner en thorium-vein innimellom også, bak den store festningen jeg ikke kommer på hva heter nå. Endret 6. mai 2005 av Complexion
Choo Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg fant ut at det var veldig fint å kombinere silk cloth (for first aid) og mining i centaur campen rett nord for freewind post, kan bli vanskelig om du er alliance da, men som horde er det ingen problem, quest om å drepe x antall centaurs er det også. Har funnet, copper, tin, iron, silver, iron, gold og mithril mine'r der. (Både utenfor å inni hulen der mobsa hopper et par leveler opp. Mob level: 25-29. mvh André.
JoeDohn Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Thelgen rock er stappfull av mines før iron. I tillegg til relativt frekvente tin veins og en silver vein nå og da så er det massevis av incendicite ore veins der, nydelig for levling av mine-skill. Når du skal opp forbi 175 (mithril) så funker Drywhisker Gorge øst for Hammerfall på samme måte, der har du lesser bloodstone som kan farmes for increase i skill.
MrLee Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Complexion er det du på bildet? hehe bare lurer er ikke ham ifølge profilen iallefall (med mindre han ser UTROLIG femi ut... (sånn femi at det ikke hadde brydd meg om jeg hadde tenkt "Dæven, så fiin!" )
haarod Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Complexion er en gutt Edit: Mann Endret 7. mai 2005 av HKoN-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå