Hellslayer Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Fant dennen sangen via vg.no her og tenkte at denne må jeg dele med dere som ikke har hør den enda. Alle som har spilt World of Warcraft de siste månedene merket kanskje at båten som fraktet spillere mellom Darkshore og Menethil forsvant, noe som gjorde at en NPC ble lagt til for å teleportere spillere. Denne typen fikk navnet Placeholder og holdt til i Menethil. Men ikke lenge etter forsvant han, og for visse var det kanskje et sjokk at båtene var i fart igjen, og at Placeholder var sporløst forsvunnet.For å vise sine dedikasjon til NPC-en, tok en fan seg tid til å skrive og fremføre en melodi til teleportøren Captain Placeholder Sangen kan lastes ned herifra, og teksten står på vg.nos side. Selv synes jeg den er bra.. Trist, men bra R.I.P. Captain Placeholder
The_evil_blue_toad Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Går like fint med en pakke fyrstikker og litt energi Skal vi lage en underskriftskampanje for å få ham tilbake til menethil? Sett ham i vertshuset eller noe Endret 6. mai 2005 av The_evil_blue_toad
MrLee Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jaa! la ham leve ut sine dager i vertshuset, der spillere kan få faction points for å kjøpe en øl til ham eller no
The_evil_blue_toad Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Noen som husker den sida der du kan lage underskriftskampanjer? Vi vil ha placeholder tilbake som den koselige og pensjonerte sjøulken i menethil!
The_evil_blue_toad Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Da tok jeg saken i egne hender, skriv under om du har lyst (PS: Sjekk signaturen min)
The_evil_blue_toad Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Får bare login failure på forumene til WoW, men om det er noen som henger der er det bare å poste i vei. Gjerne på det norske WoW forumet også. Hadde vært morsomt viss vi faktisk fikk se resultater
Aiven Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 (endret) er det skymarshall som synger? lol! Er ikke akkurat lett å legge ut linker på det stygge, elendige wow forumet pga 50 char limit i sigg. Uansett, bruker denne som sigg nå: Cap'n Place http://makeashorterlink.com/?F26321B0B Endret 9. mai 2005 av Munch
Aiven Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Har allerede fått endel feedback på det offisielle forumet. Tok meg den frihet å klippe og lime teksten din, synes den var strålende.
World Of Warcraft Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 hmm det står i den underskrifts kampanja at han er en elf eller no sånnt.. mulig jeg tar feil men kanke huske at han er elf
The_evil_blue_toad Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Do'h! Det er en stund siden, og jeg følte meg meget sikker på at han var alv Pokker sprette, skal sjekke senere om jeg kan ordne noe via administrator opplegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå