bigwill Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hei hei Noen som vet hvor jeg kan finne alle "shotcut-keys" til dette spillet. Mange knapper å holde rede på og trykker man litt feil kan det få fatale følger..... bigwill
mcgroven Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hei hei Noen som vet hvor jeg kan finne alle "shotcut-keys" til dette spillet. Mange knapper å holde rede på og trykker man litt feil kan det få fatale følger..... bigwill En fin knappeoversikt følger med spillet når du kjøper det, ligger under manualen i coveret om jeg ikke husker feil.
bigwill Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Pinlig..... den som leter den finner :-) bigwill
KristianF Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Du kan også trykke F1 når du er i spillet.. Men husk å legg inn Patch 1.2.. Fixer / oppdaterer en del ting
Armageddon Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 hehe..tror ikke det er så lurt å legge inn patch om du sitter og spiller warez verson..
Fat_ASS Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 hehe..tror ikke det er så lurt å legge inn patch om du sitter og spiller warez verson.. wink.gif Forsiktig med å komme med forhastede konklusjoner nåh! Overhode ikke sikkert at han har en wares verson.
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 hehe..tror ikke det er så lurt å legge inn patch om du sitter og spiller warez verson.. Nei, men kven har sagt det er warez versjon?
Armageddon Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 sorry for antagelsen.. jeg leste ikke tråden godt nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå