Gå til innhold

cs:source 30\40-60\70fps på 800x600 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kjøpte hl2 her om dagen! cs:source stod for turen først!

startet spillet med anbefalt oppløsning og anbefalt "advanced" og spillet hoppa fra 30 i fps til ca 70fps! så prøvde jeg litt lavere oppløsning med samme "advanced" innstillinger og det ble ikke noe forbedring i fps. weird?!

etter hvert så tenkte jeg at jeg skulle spille litt half life 2 da. satte i gang spillet på 1280x1024(LCD) oppløsning og det gikk som smurt! 100-130++ fps, men med en del drops til tider, (det klarer jeg å leve med)

etter å ha spilt litt hl2 så skulle jeg spille litt cs igjen! og da bare for morro skyld så satte jeg oppløsninga mi til 1600x1200, high på alt, pluss 16xAF og 6xAA! fikk da en fps som hoppa litt mellom 30\40-60\70fps! begynte å luer litt da! der etter satte jeg ned oppløsninga til 800x600 og alt under "advanced" på low! til min store forundring, samma fps'n!!

hva er det som skjer her egentlig?! har goggla i flere timer uten hell.

pc min;

amd athlon XP 2400+ @ 2.0ghz

crucial 512 mb ram

gainward gForce 6600gt agp @oc 540\1060mhz

*emnetittel endret*

Endret av el-asso
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvd å skaffe deg selv merer Ram eller noe?

Virker strengt tatt som om det er CPU eller ram som er den flaskehalsen i systemet ditt. Tror noen av de store hardware sidene prøvde å bevise at det var CPU og ikke X800XT som var flaskehals ved å kjøre timedemoer i forskjellige oppløsninger og vise at de var like.

At CS har lavere FPS enn HL2 er sikkert bare fordi det er mindre optimisert enn HL.

*edit:

Er det noen som har noen andre alternativer?

Endret av vidiware

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...