Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg personlig digger iTunes, og synes det er det beste musikk programmet man får for tiden! Det er allikevel mange som mener at iTunes er "tregt" osv! Hvorfor det da?
So|o Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 iTunes er genialt! Utrolig brukervennlig. Har også brukt WMP og winamp, men jeg liker iTunes best.
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er generelt motstander av Apple-ting (spesielt Mac), men iTunes må jeg si er en av tingene jeg liker meget godt. Begynte å bruke det da jeg skulle bruke iPod på maskina mi, og fant ut at det gjorde jobben bedre enn det WinAmp gjorde. Så jeg bruker det fremdeles, og prøver enda å overtale andre å bruke det.
RattleBattle Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Når den spurte meg om jeg ville gjøre om wma-filene mine til aac, og i tillegg hadde valgt det som default, var det brått stopp. Sleip jævler, man må fader meg være oppmerksom. Dessuten spiller den ikke wma-filer, så det er ganske uaktuelt for meg. For det andre, sist jeg prøvde den, føkket den opp hele mappestrukturen min hvor jeg hadde lagret mp3-filene mine og lagd sine egne mapper. Resultatet ble at jeg måtte rydde litt i mappene etterpå. Nice.
_Adler_ Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Har ikke hørt så mange folk si at i Tunes er dårlig Personlig syns jeg det er det beste musikk-avspillingsprogramet jeg har prøvd. Enkelt og fint å se på, go det organiserer musikk på en grei måte, uten "dill-dall" som Winamp har. Winamp liker jeg ikke såå godt.
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Når den spurte meg om jeg ville gjøre om wma-filene mine til aac, og i tillegg hadde valgt det som default, var det brått stopp. Sleip jævler, man må fader meg være oppmerksom. Dessuten spiller den ikke wma-filer, så det er ganske uaktuelt for meg. For det andre, sist jeg prøvde den, føkket den opp hele mappestrukturen min hvor jeg hadde lagret mp3-filene mine og lagd sine egne mapper. Resultatet ble at jeg måtte rydde litt i mappene etterpå. Nice. Jeg fikk spørsmål om begge de tingene når jeg la det inn, og svarte nei på begge, så kan ikke si det plager meg..
RattleBattle Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg fikk spørsmål om begge de tingene når jeg la det inn, og svarte nei på begge, så kan ikke si det plager meg.. Jeg sa ikke hva jeg svarte. Poenget var at de i det hele tatt spurte om det. Har man lite kunnskaper eller ikke leser så nøye eller fort, kan plutselig alle wma-filene dine bli til det minst like properitære aac-formatet.
_Adler_ Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Når den spurte meg om jeg ville gjøre om wma-filene mine til aac, og i tillegg hadde valgt det som default, var det brått stopp. Sleip jævler, man må fader meg være oppmerksom. Dessuten spiller den ikke wma-filer, så det er ganske uaktuelt for meg. For det andre, sist jeg prøvde den, føkket den opp hele mappestrukturen min hvor jeg hadde lagret mp3-filene mine og lagd sine egne mapper. Resultatet ble at jeg måtte rydde litt i mappene etterpå. Nice. Jeg fikk spørsmål om begge de tingene når jeg la det inn, og svarte nei på begge, så kan ikke si det plager meg.. Samme her og det er jo mulig å forandre dette i ettertid, kanskje..
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Det er vel ikke noe problem å konvertere sangene, for du har vel ikke lastet dem ned har du vel??? Det er jo ulovlig Stupid people who make stupid laws......
mandela Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 itunes har veldig få konfigureringsmuligheter i forhold til foobar2000 og når man i tillegg MÅ (?) installere den dårligste videoavspilleren ever (quicktime) er det lite som frister med itunes
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg fikk spørsmål om begge de tingene når jeg la det inn, og svarte nei på begge, så kan ikke si det plager meg.. Jeg sa ikke hva jeg svarte. Poenget var at de i det hele tatt spurte om det. Har man lite kunnskaper eller ikke leser så nøye eller fort, kan plutselig alle wma-filene dine bli til det minst like properitære aac-formatet. Ser ikke helt problemet med at de spør om en ting..? Og om man har så jævla dårlig tid at man ikke kan lese hva programmet spør deg om, så kan man like gjerne leve med konsekvensene.
Lautsprecher Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 uten "dill-dall" som Winamp har. Dill-dall? hva skulle det liksom være? prøvde iTunes en gang. aldri mer! makan til søppel.
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har prøvd iTunes, og synes det funker helt greit. Likte oppsettet og alt på det, og har det fortsatt installert, men når jeg skal høre musikk så blir det alltid til at jeg bruker winamp. Er nok bare en vane
So|o Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Konverteringen til AAC-forat er ikke noe problem. Man kan jo velge om man skal beholde de gamle WMA-filene i tillegg.
Marvil Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 uten "dill-dall" som Winamp har. Dill-dall? hva skulle det liksom være? prøvde iTunes en gang. aldri mer! makan til søppel. Spesifiser søppel..
Jihadinmymind Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 I-tunes er helt jævelig å bruke for folk som har 200 gb musikksamling.. treigt og generelt helt forferdelig til å holde oversikt... neitakk, i tillegg vil det programmet gjøre om mine wma filer...
cyberpet Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg er heller ikke stor fan av iTunes, er som sagt før sinnsvakt treigt når man håndterer mange filer. Bruker iTunes kun for å overføre sanger til iPod. Og de som synes det er mye dill dall med WinAmp, er det ikke heller motsatt? WinAmp gjør ihvertfall bare det du ber den om, iTunes setter seg selv til standard avspiller hele tiden også, selvom jeg valgte NEI under installasjonen. Er frekt å installere QuickTime uten å spørre også, greit at de er bundlet, men man burde jo få et valg. Utrolig at man ikke kan markere flere filer også og åpne dem samtidig i iTunes. AutoUpdate av iPod er heller ikke særlig genialt synes jeg, liker å ha kontrollen selv.. Det siste jeg foreløpig kommer på at jeg misliker er at iTunes fyller hele skjermen.. Endret 6. mai 2005 av cyberpet
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Det siste jeg foreløpig kommer på at jeg misliker er at iTunes fyller hele skjermen.. Det er nå bare å minske størrelsen på iTunes ruta da...................
Humbug Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Tror hva man liker har mye med hvordan man hører på musikken og hvor mye musikk man har. Jeg hører alltid på sanger singelvis på random og har ikke mer en 20gb musikk, så for meg funker iTunes ypperlig. For folk som heller setter på et album er kanskje winamp bedre. Eneste å utsette er kanskje at iTunes bruker mye systemresurser(hos meg da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå