Gå til innhold

Båtrekke på Bygdøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint bilde. Likte de to båtene(liker gamle båter) men den ferja ble utrolig uskarp. Likte den ikke i det hele tatt, men det er jo ikke bare å ringe å be de flytte ferja fordi du skal ta bilde :p

Himmelen hadde på en måte tegneserie farger <-- positivt :thumbup:

Også flott farge på de to gamle båtene!

Lenke til kommentar

Flott stemning. Fin "tråd" eller semmenheng der båtene ligger etter hverandre.

Det gjør mye av bildet.

Det bør ikke trekke ned, men jeg stusser over de grove kornene, eller støyen, i de mørke områdene i båtene. Høy ISO? F828? Har brukt det kameraet selv i nesten ett år. Byttet det inn fordi støyen "gikk meg på nervene".

Oj kor æ savne varme og sol. Her er det ennå masse vinter. :no:

Lenke til kommentar

Takk for kritikk. Kornene er fordi bildet var litt undereksponert, og dermed måtte lyses opp. Ferja bak var grunnen til at jeg tok bildet. -> Kontraster...

 

Dette bildet her også tok jeg pga. ferja som ligger bak.

 

F828

post-209-1115318583_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Helt ødelagte og støyete farger, da særlig i det første bildet.

 

I det første bildet så synes jeg ikke det blir noe særlig, motivet er vel ikke et veldig godt utgangspunkt, og bakgrunnen gjør det ikke noe bedre.

 

Det andre bildet har et flott hovedmotiv, men danskeferja er fortsatt ikke noen god bakgrunn for meg. Kanskje kontrasten kunne gjort det interessant, men vinkelen du har tatt bildet i gjør meg sjøsyk (no pun intended...).

Lenke til kommentar
Helt ødelagte og støyete farger, da særlig i det første bildet.

 

I det første bildet så synes jeg ikke det blir noe særlig, motivet er vel ikke et veldig godt utgangspunkt, og bakgrunnen gjør det ikke noe bedre.

 

Det andre bildet har et flott hovedmotiv, men danskeferja er fortsatt ikke noen god bakgrunn for meg. Kanskje kontrasten kunne gjort det interessant, men vinkelen du har tatt bildet i gjør meg sjøsyk (no pun intended...).

satt akkurat å tenkte på det. Sjøsyk blir jeg ikke ofte men nå er det like før :D

Synes ikke danskebåten er noe fint motiv noe sted egentlig, hadde det bare vært en båt med seil bak :love:

Lenke til kommentar
Synes disse båtene ble et fint motiv.

 

Ønsker kritikk på motiv, farger og utsnitt.

 

F828

Motivene krasjer fullstendig. De fine gamle båtene, og den store klossen av en danskebåt.. det må bare gå galt.

 

Hadde du visket vekk danskebåten så hadde de blitt mye bedre med engang. :)

Lenke til kommentar

Veldig glad for tilbakemeldinger. Men jeg står nok fasst på motivet. Hele hovedpoenget er nettopp danskebåten. "Enkelt" å ta bilde av en fin gammel båt, men det var altså ikke poenget denne gangen. Fint vi er uenige og at vi tar forskjellige motiv med forskjellige vinklinger. Det gjør variasjonen stor.

 

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...