Gå til innhold

Unreal Tournament 2007 sniktitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

det eg ser mest fram til med dette spelet er voice command delen. vist dei klarer å holde alt det dei lover, så har eg stor tru på at det kan vere ein liten revolusjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det eg ser mest fram til med dette spelet er voice command delen. vist dei klarer å holde alt det dei lover, så har eg stor tru på at det kan vere ein liten revolusjon.

Kan du forklare litt mer om hva den "voice command"-delen går ut på?

Skrevet (endret)
Kan du forklare litt mer om hva den "voice command"-delen går ut på?

tok meg friheit til å klippe og lime litt.

In addition, you can now control bots using voice commands instead of the menu system.

"Each level will have specific locations that you'll be able to use voice command to tell the bots to act on, so you can say, 'Go cover the cavern,' and they'll know what that means," Polge explains.

"They'll also be a lot more responsive, so you'll be able to ask them questions about their status: 'Is there anybody down in the cavern?' 'No, cavern's all clear.' Or you can throw out warnings like, 'There's a sniper on the tower. Go get the sniper.'"

syns at dette utdraget gir eit fint bilde av kva dei prøver å få til.

edit: link er ein fin ting, http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58916

Endret av ttt
Skrevet

Jaja.. Like grett at jeg selger pc'n snart... Sparer til bil, og julen 2006/sommeren 2007 blir det den monstermaskinen på meg! Ja, her snakker vi 5GHz, 4giga minne og 2stk X1000XT grafikkort :!:

Skrevet (endret)
Håper jeg allerede har god nok maskinvare til å spille dette spillet med forholdsvis høye innstillinger... 

Det skulle ikke være noe problem for deg tror jeg, du har rimelig bra hardware :dribble:

Endret av Spirre
Skrevet (endret)

www.weblogsinc.com/common/images/1895670681278779.GIF?0.884188473338556 <= logoen.

foresten hvorfor hopper de over UT2005 & 2006 ? ? ?

Endret av 2mass
Skrevet

den største oppgraderina folk trenger å gjera er å få seg eit 64bits system

dei fleste skjermkort med 256mb minne og av gf6800 oppover vil nok greia det heilt fint med det meste på fullt.

Skrevet
ble så blenda av 2007 :blush:

burde jo hete ut2006

Kommer sikkert høst/vinter 2006, som f.eks. alle EA sports-spillene.

Det fungerer akkurat som med biler. 2006-modellene slippes høsten 2005. 2007-modellene slippes høsten 2006. Slik fortsetter det ...

Skrevet

Dette ser lovende ut! Synes UT 2004 var ganske bra, så jeg tipper dette blir som forventet. UT 2004 tok forresten over 5 GB... Lurer på hvor mye lagringsplass UT 2007 kommer til å ta... :hmm:

Skrevet

ajaj..ser veldig bra ut ja..

er virkelig spent på om skjermkortet klarer og takle dette her.. voice command høres genialt ut, selv om det kommer til å se teit ut å sitte her å rope foran pc helt alene :p

Skrevet

D er faktiskt allerede spill med voice command, men det funker MEGET dårlig. Som f.eks. i "Rainbow Six: Black Arrow". Du kunne liksom si: "Gå og spis chips" og da svarte de "Affirmative". Håper det blir bedre enn det på UT2007 liksom :p

Skrevet

Lol. Hadde vært morsomt hvis de faktisk gikk og spiste chips :D

foresten hvorfor hopper de over UT2005 & 2006 ? ? ?

Det skal vi være glad for. Hadde vært latterlig hvis de hadde spydd ut et spill i året uten å ha noe særlig nytt å komme med. Var litt redd for det etter at de laget UT2003 og 2004 rett etter hverandre.

UT2007, derimot, ser grisedigg ut. Punger gladelig ut flere tusen på oppgraderinger for å få det til å kjøre glatt hvis det blir så bra som screenshotsene gir inntrykk av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...