Gå til innhold

Hvor bør jeg kjøpe Xbox?


Anbefalte innlegg

Har nå endelig bestemt meg for å oppgradere spillkonsollhylla mi med et stk Xbox!

 

Etter en del nettsnusing har jeg funnet noen priser, men lurer på om noen har et godt tips om hvor jeg kan få tak i en billig xbox. Noen forslag?

 

Så at de hadde kampanje på den på Expert til 1199,- Finnes det noe billigere? Ny selvsagt..

 

Takker og bukker :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ett hint: Ikke kjøp Xbox! :p

Det er lov å spare seg for den spamminga :nei: .

Men for å svare på spørsmålet ditt, nei. Du får det nok ikke billigere enn 1199,- på Expert. Det billigste jeg har funnet på internett er 1295,-. Men 1199,- er jo knallbillig :thumbup: ! (synes jeg da :p )

 

EDIT: Jeg kjøpte min for 1600,- julen 2003, og da fulgte det med Midtown Madness 2 og Halo :thumbup:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Ett hint: Ikke kjøp Xbox!  Kjøp PSP istedenfor når det kommer ut  :)

Det er det teiteste jeg har hørt. :lol: Du er klar over at det er forskjell på håndholdt spillkonsoll og vanlig konsoll?

 

Ellers har vel elkjøp fast pris på 1195,- for xbox.

Lenke til kommentar
Ett hint: Ikke kjøp Xbox!  Kjøp PSP istedenfor når det kommer ut  :)

Det er det teiteste jeg har hørt. :lol: Du er klar over at det er forskjell på håndholdt spillkonsoll og vanlig konsoll?

 

Ellers har vel elkjøp fast pris på 1195,- for xbox.

Ja, jeg er klar over forskjellen, men jeg liker ikke Xbox! :wee:

Lenke til kommentar

nå skal jeg fortelle deg gutten min: Xbox + en ekstra kontroll for 999,- på ComputerCity...

 

Ja, jeg er klar over forskjellen, men jeg liker ikke Xbox!
Så la vær å skrive i dette emnet når du ikke har noe å bidra med. Start ditt eget tråd om at man burde kjøpe PSP fremfor Xbox (som er egentlig er helt latterlig ting å si men respekterer din mening) Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
Ja, jeg er klar over forskjellen, men jeg liker ikke Xbox!
Så la vær å skrive i dette emnet når du ikke har noe å bidra med. Start ditt eget tråd om at man burde kjøpe PSP fremfor Xbox (som er egentlig er helt latterlig ting å si men respekterer din mening)

Ja........sorry egentlig.... :ermm:

 

Var egentlig et utrolig dumt utsagn av meg....!

 

 

*Unnskylder masse!!! :hm: *

Lenke til kommentar
Ja, jeg er klar over forskjellen, men jeg liker ikke Xbox!
Så la vær å skrive i dette emnet når du ikke har noe å bidra med. Start ditt eget tråd om at man burde kjøpe PSP fremfor Xbox (som er egentlig er helt latterlig ting å si men respekterer din mening)

Ja........sorry egentlig.... :ermm:

 

Var egentlig et utrolig dumt utsagn av meg....!

 

 

*Unnskylder masse!!! :hm: *

Det du kunne sagt, var at du mente at det er ikke vits og kjøpe Xbox når Xbox360 kommer ut til høsten! :p

 

Jeg har Xbox, jeg kjøpte den på spaceworld, koste 1599,- der, litt dyrt, men verdt every penny

Lenke til kommentar
Folkens dere må handle på Lefdal!

Hvor mye koster den på Lefdal da? Fant ingenting på nettsida deres..

 

EDIT:

Kjøp en skikkelig pc i stede, mye bedra grafikk vis du kjøper det rette!"

Har en fet nok PC, men vil ha noe annet å trøkke på i tillegg, begynner å bli litt lei PS2..

Endret av -=nibbler=-
Lenke til kommentar

Lefdal er genialt, finner du f eks en xbox til 1000 i en eller annen butikk og den koster 1400 på lefdal, så får du xboxen 1000-200=800 kr på lefdal. Husk at hvis du finner xboxen i en nettbutikk må du ta med frakt i prisen. Lefdal gir deg samme pris som konkurrenten minus halve mellomlegget på prisen lefdal har.(150% prisgaranti).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...