XaF Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Bestemte meg for å prøve morrowind for en stund tilbake... Fikk tak i et par sko som het boots of blinding speed... Ved ren tilfeldighet hadde jeg på meg en fing som ga 100% syn, slik at jeg så HELT klart mens jeg hadde de på meg... Tøft tente jeg, nå kan jeg gå dobbelt så fort Men så kom overaskelsen... når jeg hadde på meg skoa. traff jeg ALT hele tia... Bomma aldrig... Synes dette ødla spillet å la det på hylla... noen andre som har opplevd lignene?
OscarWoHA Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er vel ikke noe problem? La være å bruke de skoa. Et spill er dårlig pga et par sko høres litt rart ut for meg.
figure_02 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er vel ikke noe problem? La være å bruke de skoa. Et spill er dårlig pga et par sko høres litt rart ut for meg. Netopp
KompleX Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 denne tråden er tragisk.. Haha, det har du fullstendig rett i.
MiSP Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Slike useriøse tråder som dette burde vært forbudt. Man dømmer ikke et spill etter noe som utgjør 0,0000152 % av det. Som sagt, du kan la være å bruke skoene. Spillet er like bra uten dem. Tråden virker så useriøs at jeg begynner å tvile på at alt er helt sant... Og nei, jeg har ikke hatt det problemet, går helt fint med skoene.
Kenny Bones Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Fin tråd! "Morrowind suger ass!" Så la være å poste i forumet her da!
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg er litt enig i at Boots of blinding speed er litt kjipe og ødelegger litt, spillet blir så mye mindre utfordrende føler jeg, at jeg ikke har noen vansker med og løpe fra alt og redde nakkeskinnnet vær gang jeg havner i trøbbel.
Equerm Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Synst boots of blinding speed var ganske kjekke jeg faktisk. Men eneste nytte de har er om du skal svømme langt eller komme fra en annen plass til en annen og ikke har noen stilt rider elns.. Men om du dømmer HELE morrowind etter de skoene så er det ikke morrowind som suger, det er du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå