Gå til innhold

Veldig god Fire mage. Total kontroll. Film.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alle kan spille fotball i toppligaen, er bare å sparke ballen forbi keepern...

Alltid når noen gjør noe, så er det bare å gjøre det så klarer alle det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de som er Alliance SKJEMMES nårr de ser at 1 lvl 60 eier over 3 på nesten lvl 60 på en gang

nårr to alliance en på 60 andre på lvl 58 angriper samtidig skulle de egentli knust magen for lenge side men men

SKjemmes med dere alliance :thumbdown:

Skrevet (endret)

Herregud. Den Mage'n der er relativtv god, de han spiller mot er ikke fullt så gode. Da er det klart at han knuser de, eller hva ? :roll:

edit: Men jeg er enig at Horde-spillere faktisk er mye bedre en alliance (på mange servere) når det gjelder raid's osv. Alliance på min server er jo latterlig. :)

Endret av Dandar
Skrevet
Håper de som er Alliance SKJEMMES nårr de ser at 1 lvl 60 eier over 3 på nesten lvl 60 på en gang

nårr to alliance en på 60 andre på lvl 58 angriper samtidig skulle de egentli knust magen for lenge side men men

Latterlig kommentar. Det har vell ingen ting på faction og si ? :no:

Skrevet

Til de som sier det er lett som bare det, kan ikke vi få sett din film da?

Venter på noen idiotiske unnskyldninger...

Skrevet

til alle dere som sier han "suger" er "ikke så veldig god" osv.. han holder hodet kaldt selvom det kommer aldri så mange folk og han får ikke panikk når en rogue ambusher. det er dette som gjør han god. full kontroll 24/7 :)

Skrevet
til alle dere som sier han "suger" er "ikke så veldig god" osv.. han holder hodet kaldt selvom det kommer aldri så mange folk og han får ikke panikk når en rogue ambusher. det er dette som gjør han god. full kontroll 24/7 :)

Quoted for truth.

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg har sett en film med en Frost Mage fra Kina som virkelig bruker klassen sin til 100%.

Skal se om jeg kan finne hva den heter igjen og poste en link :) .

Skrevet

HAHA!

Det finnes filmer lagd av både Alliance og Horde-spillere hvor motstanderfaksjonen blir regelrett slaktet. Tenk litt på det...

Skrevet

Nei, atmas nøler har ikke like god cc og flyt i spillet. Han får nesten aldri adds og blir nesten eid av en pala. go home!

Skrevet
Herregud, jeg synes han er "bra" jeg og. Men dere har ikke sett Atmas i ArcaneMfury filmene 1 og 2.

Han har bedre kontroll! :yes:

Har du link til de filmene eller? :)

Skrevet
jeg har sett en film med en Frost Mage fra Kina som virkelig bruker klassen sin til 100%.

Skal se om jeg kan finne hva den heter igjen og poste en link :) .

LoL

Fra kina :D

Skrevet

HAHA!

Det finnes filmer lagd av både Alliance og Horde-spillere hvor motstanderfaksjonen blir regelrett slaktet. Tenk litt på det...

Måten slike filmer blir laget på er jo at man løper rundt og angriper folk i en time eller to, for så klippe ut de scenene som ble bra. Scenene der man blir banket av en hunter eller warrior blir selvfølgelig klippet bort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...