Gå til innhold

TRANCE post dine favoritter - mer enn èn sang!


Anbefalte innlegg

Special D. = hardstyle

De 2 ordene passer seriøst ikke i én og samme setning.

Har du hørt f. eks. "Daytona Beach"? Om du påstår at det ikke er hardstyle, så bør du seriøst se til å få rensket ørene dine litt! Last ned låten, og fortell meg så hva det er ved den som er trancy, dance-aktig, eller hva det nå enn måtte være!?

 

Sorry ass, men blir irritert når folk uttaler seg om noe de ikke har grunnlag for å påstå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du hørt f. eks. "Daytona Beach"? Om du påstår at det ikke er hardstyle, så bør du seriøst se til å få rensket ørene dine litt! Last ned låten, og fortell meg så hva det er ved den som er trancy, dance-aktig, eller hva det nå enn måtte være!?

 

Sorry ass, men blir irritert når folk uttaler seg om noe de ikke har grunnlag for å påstå...

Nei. Jeg har hørt et par sanger fra Special D., og de var så langt fra hardstyle som du kan komme. Hører på ekte hardstyle, jeg, ikke barne-tv hardstyle.

 

Go Deepack! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt så mye trance at det gjør no, men det jeg hører på nå rocker (eller trancer?) jo helt vilt. Et konsertopptak av en italiensk duo kalt Nu-NRG. Dette er fankern meg genialt. Hvorfor spiller ikke radioen dette a, istedenfor all den kjipe Sash-musikken og sånt? Jeje...verden er ond.

 

Husker jeg likte Veracocha - Carte Blanche engang også, men det er noen år siden nå.

Endret av jlarsen83
Lenke til kommentar
sorry men jeg klarer ikke å la være. har ikke lyst men går gjennom noen av de låtene peet le sier er trance av de jeg har, greit at de kanskje har lagd noe trance selv om jeg ikke har hørt det før, men kan tenkes slik som scooter har gjort i lang tid nå.

 

 

Special D - Come With Me<-- er ikke trance

 

Milk Inc. - Blind<-- den er kul men er ikke trance

 

Milk Inc. - Oceans (radio mix) <-- uff uff

 

Special D - Come With Me [Club Mix]<--- det der er klassisk dance.

 

beklager å måtte plage dere, følte bare at jeg måtte få det ut.

Beklager, men siden rakib bare fortsetter å skrive OT, må jeg bare svare. OK, må repetere litt:

Du påstod at Milk Inc. og Special D ikke var trance. Deretter svarte jeg med at de ikke bare har trance, men at de har det også. Så kom jeg med to gode eksempler på at de har trance også.

 

Jeg har ikke i det hele tatt påstått at de låtene du skriver opp, er trance! Siterer: "Man kan btw også poste annet enn Trance bare det ligger i samme kategori og ikke du poster heavy-metal her". Mener også at de låtene du nevner er dance, men noe ganske likt trance.

 

 

Noen fine låter:

Mark 'Oh - When The Children Cry (Clubmix)

Mark 'Oh - Let This Party Never End (Radio Edit)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt så mye trance at det gjør no, men det jeg hører på nå rocker (eller trancer?) jo helt vilt. Et konsertopptak av en italiensk duo kalt Nu-NRG. Dette er fankern meg genialt. Hvorfor spiller ikke radioen dette a, istedenfor all den kjipe Sash-musikken og sånt? Jeje...verden er ond.

:thumbup:

Du har fått med deg at trance er mer enn det shaite de spiller på radioen!

Flere av de som ikke liker trance fordi de har hørt "trance" på radioen burde få høre ekte trance og helst liveset's

 

 

-Stish

 

edit: leif..

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Livesets er bra, ja. Men kan vi ikke fortsette å gjøre som topic sier da?

 

Liveset:

Trance marathon by Dj Se[V]en :love:

DJ Precision - A State of Trance 171XXL

 

Låter:

Bubble Fish - Echoes from alaska

Kyau vs. Albert - Nothern Star

Evolve - Safe to Dream

Apollonia - Andromeda Heights

Aly & Fila - Spirit of Ka

Midor & Six4eight vs. 2XLC - Unity

Climax 69 - Ambience (Original NYC Mix)

Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r, det er ikke noe vits i å poste samme sangen i denne tråden og den andre trance tråden :roll:

hehe, veit ikkje heilt koffor eg gjorde da, da bare skjedde

Du er så merkverdig du... :p

 

jlarsen83: Nu NRG eier! :w00t:

og du er bare så negativ, uansett hvor eg poster så kommer du med negative kommentarer affen

 

 

lightforce - join me

aquagen feat. rozalla - everybodys free

Endret av pr0xy H4xx0r
Lenke til kommentar
Special D. - You er IKKE trance...

 

Special D. = Dancecore og hardstyle

 

...og: Milk Inc. = eurodance og euro-trance

Special D - You _er_ trance, og det kan du ikke si noe imot! Det er en grunn til at den er på "Trance Voices Vol 13". Vet at det er litt likt dance, men det er mer trance.

 

"Milk Inc. = eurodance og euro-trance"

Så euro-trance ligger ikke under kategorien 'trance'..? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Special D. - You er IKKE trance...

 

Special D. = Dancecore og hardstyle

 

...og: Milk Inc. = eurodance og euro-trance

Special D - You _er_ trance, og det kan du ikke si noe imot! Det er en grunn til at den er på "Trance Voices Vol 13". Vet at det er litt likt dance, men det er mer trance.

 

"Milk Inc. = eurodance og euro-trance"

Så euro-trance ligger ikke under kategorien 'trance'..? :dontgetit:

Ja, og Galaxee finner man og på trance CD-er, men er det trance??? Det er meget omdiskutert. Hadde du visst hvor mye dance, dancecore, hardstyle etc. som selges på såkalte trance CD-er i Tyskland, burde du ikke uttalt det du her gjør. ALLE jeg har snakket med som har peiling på trance "VET" at Special D. og Milk Inc. har minimalt med trance å gjøre -> Special D. har faktisk bare en trance-låt såvidt jeg vet. Du kan godt nekte, men det er faktum! Det den slags prosjekter er med på, er derimot å gi trance et dårlig rykte, og dersom du vil "promotere" Milk Inc. som ekte trannce; så vær så god!

Lenke til kommentar
og du er bare så negativ, uansett hvor eg poster så kommer du med negative kommentarer affen

 

 

lightforce - join me

aquagen feat. rozalla - everybodys free

Sikkert fordi du bare poster dritt. :p

 

Og for guds skyld, kan du slutte å poste dance her? Vi har en tråd for det også, vettu...

Lenke til kommentar
og du er bare så negativ, uansett hvor eg poster så kommer du med negative kommentarer affen

 

 

lightforce - join me

aquagen feat. rozalla - everybodys free

Sikkert fordi du bare poster dritt. :p

 

Og for guds skyld, kan du slutte å poste dance her? Vi har en tråd for det også, vettu...

det er ikkje dance, er jo ein grunn til at dei er med i the very best of Trance da ffs

Lenke til kommentar
Og for guds skyld, kan du slutte å poste dance her? Vi har en tråd for det også, vettu...

det er ikkje dance, er jo ein grunn til at dei er med i the very best of Trance da ffs

Ja, kan vere du finner sangene på "Best of Trance" o.l., men der er det nesten bare dance allikevel. Navna på slike CD'er bedrar ofte (les: nesten alltid). :)

Lenke til kommentar

Min musikk liste

 

TRANCE

 

1. ATB - The summer

2. Svenson&Gielen - Twisted

3. Strife - Battle For Far-Strech point

4. East Clubbers - To the moon and back

 

 

DANCE

 

1. Hadaway - What is love

ja.. kommer ikke på flere i den kategorien..

 

 

TECHNO

 

1. Sash - Equador

2. Robert Miles - Children

3. Röyksopp - Poor Leno (Silicone Soul's Extended)

4. Zombie Nation - Kernkraft 400

5. Paul Van Dyke - Techno Energy

6. DJ venom - Insomnia Remix

7. Benny Benassi - California Dreaming 2004

8. Armin Van Buuren - Burned With Desire

 

 

 

"Sanger/mixer" innen denne kategorien musikk som jeg ikke liker:

1. Scooter - How Much Is The Fish

2. Rocco - Drop the Bass

3. Dj Aligator Project - Stomp (han har bare 1 kul sang!)

4. Aint no party like an alcoholic party

5. DJ Funk - Hoes In This House

 

 

 

Ellers liker jeg faktisk nesten alt trance/dance lignende. :)

Endret av magubrothers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...