Gå til innhold

Lei av å løpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei spillere.

Spiller fra tid til annen SOF2 i multiplayer.

Greit spill, men begynner å bli lei av den uendelige løpingen.

Finnes det FPS spill som omsetter faktorer som f.eks.

-tretthet (hvor lenge du har løpt)

-ustabile hender(naturlig når man løper fortere)

i hvor godt man faktisk klarer å treffe en motstander?

Jeg mener; når jeg sitter på kne bak et hjørne og min motstander løper villt så treffer han bedre enn meg (gjør også det når det er jeg som løper...)

Har ikke erfaring fra andre FPS spill, sikkert mange som er bedre på dette.

Eller ???

Er det dette som kalles taktiske skytespill?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så mange FPS som har det du ber om med løpinga, det blir vel mer RPG. Men jeg er ingen FPS expert så jeg vet ikke sikkert....

Et bedre emnefelt hadde kanskje hjulpet. ;)

Skrevet

Blir du sliten av å løpe i CS?

Lol, har ikke jeg merka, enste jeg merka er at farta di kommer ann på hvilket våpen du bærer....

Farcry har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Man blir ikke sliten i CS han bare foreslo noen FPS spill!

Du kan jo prøve Call of Duty (blir ikke sliten av å løpe men)

eller battlefield

CS

Skrevet

Han foreslo ikke bare noen FPS.

CS skulle vel hjelpe på det. Eller farcry! Ta heller farcry. det er mye bedre en CS.

Hvis han mente hjelpe på tretthet, ustabilitet så er vel ikke CS tingen.

Skrevet

Greit nok, det vil ikke hjelpe på løpingen, men det hjelper på den delen å sikte. Var tross alt det han snakket om, ikke ustabilitet i selve spillet. Men man blir ikke slitev av å løpe i farcry. men man har en spurt knapp tror jeg..

Skrevet

Her er en del fps spill du kan prøve.

Battlefield-serien: Har en veldig realistisk våpenustabilitet. Våpenene oppfører segslik som de skal. Gynger litt opp og ned når du løper osv. Derfor er det en fordel å stå i ro/sitte seg ned på¨knær når du skal skyte. Du blir riktignok ikke sliten, men du får kjøre diverse kjøretøyer osv.

Swat 4: Dette er kansje det beste fps-spillet på markedet med tanke på realisme. Våpenene oppfører seg som i virkeligheten. Du bør sitte i ro om du i det heletatt skal drømme om å treffe noen skikkelig. Du tåler ikke et helt ak-47 magasin. Du går ganske sakte, så du blir sikkert ikke så sliten her heller. Dette er et veldig taktisk fps-spill.

SplinterCell: Chaos Theory: Dette er riktignok en blanding av førstepersons og tredjepersons-skytespill alt ettersom om du trekker frem våpen eller ikke og om du er spion eller mercenary (vakt). Våpene oppfører seg veldig realistisk her og. Du blir iokke sliten i dette spillet, men halve poenget med spillet er at du skal snike deg sakte fram for så å drepe eller uskadeliggjøre fienden. Grafikken er et eneste stort smil.

FarQry: Dette har jo veldig bra grafiokk da. Hvordan våpenene oppfører seg i henhold til hvordan de burde kan jeg ikke svare helt på da jeg ikke har spilt spillet så veldig mye. Du blir vel heller ikke noe direkte sliten her.

Finnes helt sikkert flere gode fps-spill, men det er vel disse jeg kommer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...