Gå til innhold

Hvor mye bør jeg betale for denne?


Anbefalte innlegg

Selgeren sier han skal ha ca 5000,-

Hva synes dere om det?

 

Takk for alle svar!

 

"HP Pavilion ZE5244. Maskinen er pent brukt og i veldig god stand.

Med innebygget nettverkskort, modem og trådløst nettverkskort kommer du

deg enkelt på nett. PCen har god lagringskapasitet (40GB) og arbeider

raskt og effektivt (2,53 Ghz, 512MB RAM). Den har en lyssterk skjerm (15,1

tommer), kombinert CD-brenner/DVD-spiller og 3 USB-porter. Praktisk sort

bæreveske og optisk mus følger med. Selges til meget gunstig pris.

Ta kontakt pr. mail.

 

Spesifikasjoner:

HP ze5244

Pentium 4 prosessor (2.53ghz)

512MB RAM, integrert

Trådløst nettverkskort, integrert

Nettverksport

RADEON IGP 345M skjermkort

15,1" skjerm,

40GB harddisk

Firewire

3 x USB

CD-RW/DVD-ROM

Diskettstasjon

PCMCIA

Infrarød port

S-video utgang"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg hadde ikke gitt så mye for denne da prisene for bærbar er så lave for øyeblikket..

 

Hadde faktisk ikke gitt mer enn det forrige poster fikk for sin. For samenligning kjøpte jeg for en stund siden en bærbar med xp 2800, 512, 40 gb, wlan, veske, mus, dvd + og - dual brenner detter gå jeg 4000,- for og da var maskinen 3 mnd gammel.. Synest dette var en grei pris.. men nå koster jo en tilsvarende maskin fra acer 6000,- men med kun 256 mb minne..

 

Rscue..

 

Edit: hadde heller ikke kjøpt ovenfor maskin hvis jeg ikke hadde kjent vedkommende, for mitt vedkommende så kjente jeg han som eide maskinen og vet at han har behandlet den pent. Angående bærbare så er acer godt kjøp.

Endret av rscue
Lenke til kommentar
Ok, takk for alle svar..

Det bør kanskje legges til at PC'n kun skal brukes til skolebruk (Internett surfing, textbehandlingsdokumenter + programmer som Rational Rose etc) så jeg trenger ikke allverdens PC.

Da får du en ny en hos komplett.no for 6.999 kr. som er helt grei, riktignok ikke like sterk som den brukte, men da får du full garanti og en splitter ny pc!

4.000 kr. er mer nok for den pcen han vil selge.

Lenke til kommentar

Jeg synes det høres ut som en grei pris for begge parter. Du kan riktignok få kjøpt en ny bærbar for rundt 6500-7000kr med like mye ram, Celeron-M og 40GB som er rundt 3kg, og har CD-brenner/DVD-rom.

 

Pentum4 2,5Ghz yter nok en del bedre enn den CeleronM-en men til gjengjeld så tipper jeg batteritiden er litt kortere. (Selv om jeg vet Celeron-M sluker batteri)

 

Brukte bærbare på rundt 1GHz PentiumIII med 256MB ram, 20GB og CD-brenner/DVD-rom bruker å gå for rundt 3000kr på bruktmarkedet avhengig av kvalitet osv så jeg tror ikke det er noe dårlig kjøp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Må bare legge til at den også bråker som en Boeing 747 bare du fyrer opp Word.. Inneholder en P4 for stasjonære. Hadde den der for et par år tilbake, og solgte etter et par uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...