Gå til innhold

Fikk sparken som GM. Frustrert. :S


Anbefalte innlegg

Hei å hå...

 

Jøss, det har vært en stund siden jeg har postet her, har vært veldig heftig i Frankrike, som dere vet fikk jeg jobb som GM for noen måneder siden.

 

Det har vært altfor mye å gjøre, fikk meg en fransk lady der, 10hi.

Så det så. Etter noen dager kjente jeg at jeg begynte å bli sykt deppa.

Sjefen min, Eric B. Jouyvle, spurte meg om hvorfor jeg var så deppa.

 

Jeg sa: ''Det er en sjikkelig hjerteknuser å se hvor mange frustrerte meldinger folk sender inn til meg, jeg er ikke vant til sånt, hører du?!''

 

Det tok to måneder, så fikk jeg sparken, grunnet ukjent. Jeg pakka sakene og stakk. Tjente ikke så fett heller, pengene gikk til å ta trikken og så bussen til Hokksund.

 

Fan, sry folkens, jeg er en taper :(

 

Takk for all støtte i min tidligere topic ''Fikk stilling som GM hos Blizzard''.

 

ArizarD over & out-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ROFLMAO!

 

Du har jo overhodet ingen grunn til å dømme meg! Bare fordi JEG har fått sparken, og har en tung periode akkurat nå, trenger du ikke rakke ned på meg som om jeg var en utpult sjimpanse :dontgetit:

 

På tide å skjerpe seg "eXploid" (Forøvrig et tragisk nick! )

 

"I AM eXploid, AND I LOVE HUMAN FLESH!"lzm.

Lenke til kommentar
''Det er en sjikkelig hjerteknuser å se hvor mange frustrerte meldinger folk sender inn til meg, jeg er ikke vant til sånt, hører du?!''

 

Hadde noen sagt noe slikt til meg i mitt eget selskap hadde jeg gitt han sparken på stedet. Ifølge måten du skrev det på virker det som om du ga sjefen din en upassende tone.

 

Selv jobber jeg med 3D som Visual FX Supervisor og har et par ganger i livet opplevd mennesker med dårlig tone med hennsikt, slikt tolereres ikke noen steder.

 

Hvor gammel er du om jeg tørr å spørre ?

 

EDIT Etter å ha lest dette tviler jeg sterkt på at du har jobbet hos Blizzard og tror du er langt under lavalderen i Frankrike. H

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Jeg sa: ''Det er en sjikkelig hjerteknuser å se hvor mange frustrerte meldinger folk sender inn til meg, jeg er ikke vant til sånt, hører du?!''

 

Det tok to måneder, så fikk jeg sparken, grunnet ukjent.

...grunnet ukjent..? Ganske åpenbart spør du meg men.

 

Edit: enig med editen til apoxdigital

Endret av Spanders
Lenke til kommentar

Selv jobber jeg med 3D som Visual FX Supervisor og har et par ganger i livet opplevd mennesker med dårlig tone med hennsikt, slikt tolereres ikke noen steder.

3D som Visual FX Supervisor?! WTF??!

Det er overhodet ingen verdens ting som heter det, din gnom.

Jeg har hatt jobben, og på deg virker det som om du har et indre problem, eller så er du eventuelt bare missunelig.

Way to go. :no:

Lenke til kommentar

Selv jobber jeg med 3D som Visual FX Supervisor og har et par ganger i livet opplevd mennesker med dårlig tone med hennsikt, slikt tolereres ikke noen steder.

3D som Visual FX Supervisor?! WTF??!

Det er overhodet ingen verdens ting som heter det, din gnom.

Jeg har hatt jobben, og på deg virker det som om du har et indre problem, eller så er du eventuelt bare missunelig.

Way to go. :no:

Visual FX Supervisors er det overalt, selv i Blizzard. Hadde du i det hele tatt vært borti Blizzard hadde du kanskje hatt sideoffice / bygg med noen VFX / 3D / 2D artists, og den som sitter og overvåker det hele kalles VFX Supervisor. Han er også som den som godkjenner arbeid og setter gitte tidsrammer sammen med Animation Supervisor + en del ting jeg ikke orker å forklare.

 

Vennligst slutt å poste nonsense og gå tilbake til å levle din lvl 20 paladin.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...