Gå til innhold

Jeg vil ha meg et nytt førsteperson skyter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil anbefale:

MaxPayne 1 & 2(Finnes FPS mod!!)

HL1

Wolfenstein:ET(GRATIS!!!!!)

Star wars republic commando

det star wars spillet virker interesant det oxo,lest litt om det i et gaming blad..

Skrevet (endret)

carl-kr, du har over 200 innlegg på forumet. Er det ikke på tide å lære seg å bruke EDIT-knappen? ;)

BTW: Riddick, Republic Commando, Brothers In Arms, Call Of Duty, Max Payne 2, Halo (++) er meget fine FPS (selv om at Max Payne 2 er 3. person perspective).

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Tribes 3 var faktisk et meget underholdene spill. Ble svært overrasket over den solide singelplayer historien. Tror du finner dette spillet reletivt billig nå også da det er en stund siden det kom ut (6mnd?).

Noe som trekker kraftig ned på "Riddick" er at du må krype gjennom uendelige lengder med luftekanaler. Men hvis man finner slikt underholdende da er spillet helt klart å anbefale.

Dersom du er interessert i mulitplayer kan også JointOperations:Typhoon Rising(JOTR) være verdt å kikke på. Dette er det mest omfattende krigsmultiplayerspillet som finnes for tiden. Spillerantallet kan også være svært høyt, over 100pr.server! Ulempen med dette spillet er at det er svært maskinavhengig.

Endret av Vice
Skrevet
[iC' date=02/05/2005 : 10:52] carl-kr, du har over 200 innlegg på forumet. Er det ikke på tide å lære seg å bruke EDIT-knappen? ;)

ta nu du å pass på dine egne innlægg?! :mad: så ska væll æ pass på mine...

kem du trur du e?

Skrevet
Jeg får bare minne deg på denne en gang til - kanonbra skyter:

Call of Duty. Og de er ikke utsolgt, så da kan du jo bare spille denne mens du venter på Riddick.

call of duty....

er det flere call of duty spill?

for jeg har spillt det dær de starter med at jeg sitter på en jeep i begynelsen..

Skrevet (endret)
kem du trur du e?

En som i det minste følger forum-reglene.

Jeg har flere bevis på at du ikke gjør det:

1. Du skriver på dialekt.

2. Du bruker ALDRI edit-knappen.

3. Du har maskinvaren din i signaturen

Dessuten ser det ikke ut som du klarer å passe på dine egne innlegg, for du skrev nettopp 3 innlegg rett etter hverandre, og med kort tidsmellomrom. :roll:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=02/05/2005 : 12:24]
kem du trur du e?

En som i det minste følger forum-reglene.

Jeg har flere bevis på at du ikke gjør det:

1. Du skriver på dialekt.

2. Du bruker ALDRI edit-knappen.

3. Du har maskinvaren din i signaturen

Dessuten ser det ikke ut som du klarer å passe på dine egne innlegg, for du skrev nettopp 3 innlegg rett etter hverandre, og med kort tidsmellomrom. :roll:

hehe,få dæ et liv mister.. :D

virkelig satt deg inn i greiene?

forumet betyr vist alt i verden for deg hva??

og hvet du hvor tungt det er å være nordlenning og måtte skrive bokmål??

plag noen andre med dine kunskaper om forumet..

ville bare ha et nytt spill,thats it :roll:

som du se er jeg høvelig ny her i forumet såe...

give me a breake!!

Skrevet

Liker ikke å gå off-topic, her men...

Jepp, jeg ser at du er ny. Er selv trønder, så jeg skjønner ikke helt hvor vanskelig det kan være å skrive bokmål.

Anyways, skjønner at du bare vil ha deg et nytt spill, og det er fint at du kjøper spill originalt (i forhold til en del andre folk som har kommet med "trenger crack"-tråder, o.l.).

Men jeg kommer simpelthen bare med tips om hva reglene er, som man egentlig skulle kunne etter at man har lest reglementet før man registrerer seg (om man gidder å lese det, da).

Og hetsinga kan du forsåvidt drite i. ;)

Skrevet

med over 4000 inlegg trur du du er "kongen" hva? ;)

menmen, kunne ha diskutert i timesvis med deg men jeg har adre ting å gjøre :D

nei du må ikke gå offtopic!!det er ikke bra;)

det burde DU vite!!

jeg er jo en "regelbryter" så man kan jo ikke forvete seg bedre fra med da.

siste ord fra meg ivertfall....

bestilte også soldier of fortune2,takker for tipset :w00t:

Skrevet
Lurt å bestille SOF2, er meget bra (om ikke litt blodig) :p

hehe,høres bra ut :dribble:

gleder meg!

prøve å få en "fin tone" på denne tråden? :roll:

hyggeligere da,hehe!

Skrevet

For å svinge tråden inn på rett spor igjen så kan eg avklare ein del av retningslinjene for forumet:

1) Målføre som det er tilatt: Nynorsk, bokmål, dansk og engelsk

(Fyfy er: dialekt, sms, l33t og andre forkortningspråk eller andre 160tegns greier)

2 Retningslinjene seier:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

3 ) Editknappen er det for ein grunn, ikkje til pynt, med tre poster på under 15 min så blir det nesten litt spamaktig av det.

JanEirik

Moderator

PS: MeTa][iC pc-spec er lov i signatur no

Skrevet

helt enig med deg.. :roll:

som sagt er jeg høvelig ny hær i forumet..

og det er en del ting jeg kansje ikke har fått med meg,

men vær da så snill å bruke noen linjer på å forklare meg, eventuelt hvordan jeg kan bruke editknappen..

istedenfor å komme med en halvspydig beskjed..

alle har vell vært ny hær engang.

gir man respekt og hjelp,

får man det samme i retur :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...