Gå til innhold

Trackmania Sunrise anbefales!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spillet helt konge, tar jo helt av. En av de desidert beste arkadebilspillene som har kommet ut i år! Noen andre som har prøvd demo evnt. har spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd demo, beta og har spillet.

Klikker for pc-en min når jeg er ferdig med et singelplayer race og skal gå ut til oversiktsgreien over løpene. Får snart en litt bedre pc. Håper denne feilen retter seg opp da.

Skrevet

Demoen har eg prøvd veittu. Det som overrasker meg er at det ikkje er blant Topp 10 på VG`s liste. Dårlig markedsføring med dette spelet som det forige?

Skrevet

Selv om det kanskje ikke har være så bra markedsføring burde folk få opp øynene for dette spillet, og utvikeren som f.eks ga ut gratis ekspansion pack gratis a greier.

Litt mer tid så tror jeg det vil bli en hit...

Skrevet

TM Sunrise var et kick ja :)

Mye franske folk, noe som kan være litt irriterende siden det stortsett går på fransk i chatten når man kjører :dontgetit:

Ladder funksjonen er litt kul..ligger på topp300 selv atm.

Skrevet

Har hatt det i snart en uke nå, det er helt genialt...mye av tiden har blitt brukt på å prøve å lage noen kule skins, ikke med skin editoren i spillet (den suger grovt) men i photoshop. er det noen er som har lagd noen kule eller?

Skrevet

Er org samme som i demoen; at når man ikke greier å connecte til serveren, så må man gå helt inn på server greia igjen. Tungvindt system

Skrevet

var dypt hektet på 1´en. Og 2´en var liksom... Ultra slow motion på min pc :p men har endelig greid å skaffet nytt skjermkort.

Så jeg sitter enda å spiller demoen. Men skal invistere i spillet når jeg har cash :D

Skrevet
Ultra slow motion på min pc

tjaa...grafikkort var sikkert ikke nødvendig å oppgradere..kanskje CPU/RAM. Sjeldent at skjermkort gjør at spillet blir tregt..

Skrevet

Spillet må selvfølgelig likke på den pc-en jeg er i besittelse av nå. Er ikke så lenge til jeg får en litt bedre en. Håper det hjrlprt. Lurer på om det er en minnefeil eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...