SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Her kan du skryte om aaalt du ar gjort i GuildWars! har du drept noen på 10 lvl's høyere enn deg? fått tak i deeet fete sverdet? Har du noe som helst å skryte av ang. GW - post det her!!
Ravn Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har... ikke gjort en damn ting!! Har enda ikke fått det!! Hoder skal rulle!! Men håper jeg får anledning til å utføre noe stilig som kan postes her, gleder meg iallefall mye
Chasseur Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 ja, bare vent. snart kommer jeg med mye skryt, om alt ikke er sant.. Jeg sier som en moderator sa i tråden som er i signaturen min: et svensk jungelord: "En fitt historie behøver ikke være sann for å være god". Si det bedre den som kan.
royale Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39.
SGE7000 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow
royale Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars?
TRS Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) www.guildwars.com Forøvrig, var på en quest utenfor Yaks Bend (sp?) på fredag kveld, vi var 5 stk (opprinnelig 6, men det var en som stakk uten forvarsel, damn jeg hater slike folk), så kom vi over en lvl28 elefant av et eller annet slag, 5 stk (lvl9-11) som begynte å denge løs, jeg som er healing specced monk, vekslet mellom healing breeze på tanken, og en mesmer sak på elefanten, den healet seg MYE, og ingen hadde backfire, etter ca 2-3min, så gikk en av de andre (en ranger) for å spise middag!! Tenkte at dette går aldri, så respeccet tanken og alle de andre til det som gav dem mest dmg output. I ca 15min eller så holdt vi på med den elefanten, den droppet kun 118g, og ingen items, men det var litt av en kamp Litt etter vi var ferdig, kommer femtemann tilbake fra middag, hadde ikke akkurat gjort seg fortjent til å dele "æren" Endret 2. mai 2005 av TRS
SGE7000 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars? :!: noe som er bedre enn WoW
Sponis Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars? :!: noe som er bedre enn WoW Synest du kanskje, eg for min del liker WoW mykkje bedre.
~Alex~ Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Som lvl 12 hadde jeg 15 flawless Victroys i PvP Arena. (lvl 10-15) EDIT: Lol, dette er ikke Wow nei Endret 2. mai 2005 av ~Alex~
Rofle01 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars? :!: noe som er bedre enn WoW Synest du kanskje, eg for min del liker WoW mykkje bedre. Vi har en annen tråd om WoW vs. GW
Chasseur Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Når ejg spitle på onsdag, spile jeg litt PvP med premade character, warior/monk. Laget mitt vant 6 kamper på rad! Egentlig ikke så rart, når man ser på team oppsettet: -W/M -W/M -W/M -M/E Så hvis noen mot formodning daua, så ble han ressa med en gang. Men så møtte vi et team med elementalister og som tok en og en character, og da tapte vi. Men moro hadde vi!
Mats1988 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars? :!: noe som er bedre enn WoW Akkurat
royale Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars? :!: noe som er bedre enn WoW Akkurat Omg, først er det WoW vs CS, og nå er det WoW vs GW. Folk har forsellig smak. Så drit i å spamme med "GW eier WoW" og alt annet drit.
SGE7000 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 En gang eide jeg en gnome mage som var på lvl 43, og jeg var på 39. *kremt* guildwars - ikke wow hva er guildwars? :!: noe som er bedre enn WoW Akkurat Omg, først er det WoW vs CS, og nå er det WoW vs GW. Folk har forsellig smak. Så drit i å spamme med "GW eier WoW" og alt annet drit. har det vært en wow vs. cs tråd
Chasseur Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Sette strek for OT (offtopic): ----------------------------------- î__ = Strek Fint!
Idioteque Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Vet ikke om dette er så supert, men har fått et 13-19 + 4 armor vs. physical attacks sverd. Likte det jeg.
.Martin. Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 jeg var i pre-searing ascalon. jeg skulle gjøre den redd ben wolfson questen. etter jeg hadde reddet han måtte jeg bare utforske litt. der var det sikkert 20 level 8 charr i en gruppe. jeg var level 2. drepte en 2-3 stykk
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 jeg var i pre-searing ascalon. jeg skulle gjøre den redd ben wolfson questen. etter jeg hadde reddet han måtte jeg bare utforske litt. der var det sikkert 20 level 8 charr i en gruppe. jeg var level 2. drepte en 2-3 stykk WOW! Det er jo bra! Jeg husker den første questen med Devona, "trouble in the woods" eller noe, hvor man skal drepe noen dyr. Både ho og jeg daua . Da var jeg lvl2, og de var vel 2-3-4.
SGE7000 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Kan vel nevne at jeg og tre andre vant 12 ganger på rad i Arenaen ved Yak's Bend!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå